בית"ר תפגוש ביום ראשון הקרוב את מכבי נתניה, תארח את מכבי פתח תקוה ביום רביעי כעבור שלושה ימים ותצא ביום שני שלאחר מכן לסמי עופר למפגש מסקרן עם מכבי חיפה. הבעיה בלו"ז הצפוף הזה היא שבבית וגן יש רשימת פציעות בלתי נגמרת.
1 צפייה בגלריה
ורד בהפסד מול בני יהודה
ורד בהפסד מול בני יהודה
ורד בהפסד מול בני יהודה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
אנטואן קונטה קיבל זריקה ואמור לקבל אחת נוספת ביום חמישי, מה שיצריך מנוחה של יומיים, ולכן הסיכוי שיהיה בסגל למשחק ביום ראשון קלוש. גם אביאל זרגרי לא כשיר ואופיר קריאף, שערך אימון חלקי, בספק. שי קונסטנטין גם פצוע וגם מורחק, עלי מוחמד סובל מכאבים ברגל בעקבות פגיעה במדי נבחרתו נז'יר, ועוד לא דיברנו על מתיאוסינו והאסלביינק שיהיו כשירים רק בעוד שבועיים וחצי.
בבית וגן חוששים שמכת הפציעות הזו, תשפיע על התוצאות במשחקים הקרובים בידיעה שאם הקבוצה תפסיד נקודות בשלושת המשחקים האלה סיר הלחץ בבית וגן יהפוך לבלתי אפשרי. כמו כן, בגלל הלו"ז הצפוף ינסו סלובדן דראפיץ' ושי ברדה על חלוקת עומסים בחלק הקדמי כך למשל, ירדן שועה לא צפוי לפתוח בהרכב בכל המשחקים, עידן ורד ושלום אדרי ישחקו לסירוגין ברוטציה וגם אחד החלוצים הצעירים עוזיאל פדרו או רועי פדידה אמור לספק מנוחה בחלק מהמשחקים למיכאל אוחנה ואלירן עטר.