חברת "טבע החיים" הוקמה בשנת 2014 ועוסקת בשיווק של מוצרי עזר לשיפור חייהם של בני ובנות הגיל השלישי. בין היתר משווקת טבע החיים גם חיתולים למבוגרים, מוצרי ספיגה ופדים סופגים ושלל מוצרי עזר ושיקום לגיל השלישי וביניהם הליכונים (רולטורים), אמצעי בטיחות לחדר הרחצה ומיטות סיעודיות עם מזרנים מיוחדים המיועדים לשימוש ברוב שעות היום, במטרה למנוע היווצרות פצעי לחץ. "החברה שלנו יודע לבצע התאמה מדויקת לכל מבוגר/מבוגרת כי אנחנו עם ניסיון רב ואנחנו מתאימים את המוצר באופן מדויק", אומרים ב"טבע החיים". החלק הראשון בתהליך הוא שיחת ייעוץ בחינם, שבה אנחנו מנסים למפות את הצרכים של המשתמש על מנת לוודא שבסוף המוצר שיגיע אליו הוא אכן המוצר שישרת אותו בצורה הכי טובה".

2 צפייה בגלריה
מבוגרים
מבוגרים
הגיל הלשישי
(צילום המחשה: shutterstock)


היתרון של 'טבע החיים', הוא כל נותני השירותים בחברה, מסוגלים לתת מענה מיידי לשאלות ולפניות הלקוח מניסיונם האישי והמקצועי. חשוב להדגיש כי רכישת חיתולים למבוגרים היא תהליך ארוך טווח, בין היתר משום שלאחר הרכישה הראשונית יהיה כמובן צורך באספקה קבועה. כך גם צרכים חדשים שמתעוררים בהמשך, כחלק מתהליך ההזדקנות הטבעי, דורשים פתרונות ורכישת מוצרים נוספים ועל כן נדרש לעתים קשר מתמשך עם הלקוח וליווי ארוך שנים.
2 צפייה בגלריה
חיתולים למבוגרים
חיתולים למבוגרים
חיתולים למבוגרים
(צילום: באדיבות טבע החיים)
ב"טבע החיים" גאים בכך שהלקוח מטופל לאורך כל התהליך על ידי נציג אותו הוא מכיר ונותן בו אמון: "אם אחד מהנציגים שלנו מתחיל טיפול עם לקוח, הוא צמוד אליו לאורך כל הדרך. בכל העניין הזה יש רגישות גדולה, אתה רוצה למצוא אדם שהתחברת אליו והוא ילווה אותך מההתחלה ועד הסוף ולא רק ברכישה הספציפית הזו – גם אם הלקוח יצטרך מוצרים נוספים בעוד שנה, אותו נציג יהיה אמון על הקשר איתו. אצלנו הצוות לא מתחלף – זה עסק בוטיק, משפחתי. לקוח שרוכש אצלנו פעם ראשונה יודע שהוא הצטרף למשפחה".