לפני כעשר שנים הוקמה חברת "כל הנוחות שבעולם" במטרה לסייע לבני הגיל השלישי ולשפר את איכות חייהם. המושג "הגיל השלישי" מתקשר באופן טבעי עם אותם אנשים מבוגרים בני ה-60 פלוס ועם סוגיית ההתמודדות עם המצב הפיזי והנפשי ככל שחולפות השנים. על מנת להקל על בני הגיל השלישי ולסייע להם להתמודד טוב יותר עם גילם המתקדם ועם מצבם הרפואי, כדאי לדעת שיש לא מעט אביזרים ומוצרים, שאמנם לא יעצרו את הזמן, אך ייטיבו עם איכות חייהם ויאפשרו להם להמשיך לגור בסביבתם הטבעית.
1 צפייה בגלריה
החיים טובים גם בגיל השלישי
החיים טובים גם בגיל השלישי
החיים טובים גם בגיל השלישי
(צילום המחשה: shutterstock)

מענה מושלם

"החברה שלנו", מציין בעלי חברת "כל הנוחות שבעולם", דודי אטדגי, "הינה מהמובילות בארץ לאספקת כל סוגי הפתרונות והנגשת הבית והסביבה, מתן פתרון כולל לכל צרכיהם, ומוצרים לבני הגיל השלישי. החברה הוקמה מתוך מטרה לשפר את איכות חייהם של בני הגיל השלישי והיא מציגה מגוון רחב של פתרונות מקצועיים ומוצרים הנותנים מענה מושלם לצרכים הייחודיים של בני גיל הזהב".
על איזה פתרונות מדובר?
"בין הפתרונות ניתן למצוא מעלה מדרגות בבניינים ללא מעלית, ציוד ואביזרי בטיחות למקלחת, כסאות גלגלים מכל המגוון, הליכונים, מגינים לחדר השינה, אביזרים ומוצרים נוספים המקלים מאוד על הקשיים והמגבלות של האוכלוסייה המבוגרת. אנחנו גם מספקים תוספי מזון שמתאימים לאותה אוכלוסייה".
"כאשר אדם מגיע לגיל השלישי, הוא נתקל, לצערנו, לא פעם בבעיות שונות, בין אם מדובר בבעיות פיזיות או בין אם זה בעיות נפשיות. לעתים, הבעיות קשורות למצב בריאותו של האדם וליכולות הפיזיות שלו. לעתים זה קשור גם לשינוי מקום מגוריו וסביבתו של האדם. לכן חשוב להשאירו במקומו הטבעי שכן לאותו אדם להמשיך ולחיות באופן נוח ומכבד. ישנם כיום פתרונות שמוצעים בשוק לכל בעיה שייתקל האדם המבוגר".

סל מוצרים עשיר

חברת "כל הנוחות שבעולם", מהמובילות בארץ בתחום אספקה ושיווק של מוצרים הנצרכים על ידי בני הגיל השלישי, היא חברה ייבואנית ומשווקת את מוצריה ללקוחות פרטיים, בתי אבות ולסיטונאים. לחברה יש למעלה מ- 1,500 לקוחות מדי חודש ומועסקים בה כ-25 עובדים. לחברה יש כיום חמישה סניפים בפריסה ארצית. הסניפים ממוקמים באשדוד, בת ים, כפר סבא, נתניה, ובאחרונה גם נפתח סניף חדש של החברה בקניון "לב המפרץ" שבחיפה.
"אנחנו מביאים מוצרים איכותיים", מציין בעלי חברת "כל הנוחות שבעולם", דודי אטדגי, "ופועלים תמיד להוסיף מוצרים חדשים לסל המוצרים שלנו במטרה להמשיך ולשפר את איכות החיים של קהל לקוחותינו. כך אנחנו דואגים תמיד להמשיך ולהוביל בתחום. אנחנו מקפידים לעבוד עם היצרנים המובילים בתחום העיסוק שלנו ופועלים בטכנולוגיות מתקדמות. אנחנו מציעים ניסיון ויידע רב של שנים, שמאפשר לנו להתאים את המוצרים המתאימים לדרישות של הלקוחות שלנו ונותנים ייעוץ ללא עלות".

התניידות עצמאית

לבני הגיל השלישי, מבוגרים וקשישים, כמו גם מטופלים סיעודיים ובעלי מוגבלויות מוצעים גם עזרי הליכה הנקראים "רולטורים", המאפשרים התניידות עצמאית וחופשית באופן יחסי, מה שיכול לשנות את חייהם של אותם אנשים מקצה לקצה.
יש תוכניות להתרחב בעתיד?
"אנחנו מתכוונים לפתוח בעתיד סניפים נוספים ברחבי הארץ. אנחנו רוצים להגיע לפריסה ארצית כדי להקל על לקוחותינו הפוטנציאליים ולאפשר להם נגישות למוצרים שלנו, כבר היום אנו נותנים מענה בכל רחבי הארץ".
מה עומד מאחורי שם החברה?
"זה בדיוק המוטו שלנו, הרעיון שלאורו הוקמה החברה שלנו. המטרה שלנו היא לעשות את החיים קלים ונוחים יותר לקהל הלקוחות שלנו בגילם המתקדם".
לאתר הבית לחצו כאן או חייגו 9934 *