כל מי שגר בעיר יודע שלהיות "ירושלמי" זו לא רק כתובת, זו איכות חיים ואופי שאין באף מקום אחר בעולם. לכל שכונה יש קצב ויופי משלה, אבל עתידה של ירושלים נעוץ בהתחדשות עירונית, מאחר ותוך שנים ספורות אוכלוסיית העיר צפויה לגדול באופן משמעותי ולהגיע ב-2040 למיליון וחצי תושבים. איך מפתחים את העיר, מחדשים את השכונות הוותיקות ואת הבניין שלכם בלי לפגוע באופי המיוחד, הנוף והתושבים? כאן אסור להתפשר. קבוצת BST מתייחסת לכל ההליך בכובד ראש ובכבוד רב, ותלווה אתכם מההתחלה, עד לקבלת המפתח והרבה אחרי, ותעניק לכם ראש שקט.

4 צפייה בגלריה
מגדלי הבירה ירושלים
מגדלי הבירה ירושלים
מגדלי הבירה ירושלים
(צילום: BST)

התחדשות עירונית היא העתיד של ירושלים
לעיר הבירה שלנו אין הרבה לאן לגדול אבל תוך עשור צפויה צמיחה של פי 1.5 בכמות התושבים. תכנית האב 2040 של ירושלים, אותה מקדמת בצורה מקצועית עיריית ירושלים, ומנווטת ע"י ראש העירייה, משה לאון, מהנדס העיר וראש מנהל התכנון, יואל אבן ויו"ר ועדת תכנון ובנייה בירושלים, שירה תלמי באבאי, כוללת אסטרטגיה מקיפה שמתמקדת בחמשת מנועי צמיחה: דיור, תנועה, תעסוקה, תרבות וזהות העיר. הדיור הוא אבן יסוד בתוכנית ובמרכזה מיזמי ענק של פינוי בינוי והתחדשות עירונית. אלפי מבנים ישנים מתוכננים להפוך לפרויקטים חדשים למגורים לצד שיפור תשתיות ציבוריות. לא רק המבנים יעברו שדרוג, אלא האזור כולו יעבור תכנון ופיתוח ויתאים עצמו למרחב חיים איכותי, נעים ובטוח, למען ילדי העיר, המשפחות הצעירות והתושבים הוותיקים שירוויחו מהקמת מוסדות ציבור, חינוך ותרבות לצד חידוש ושמירה על שטחים ירוקים. הדרך לכל זה היא רק באמצעות התחדשות עירונית, וכאן יש משמעות גבוהה מאד לבחירת החברה שתלווה את הדיירים לאורך כל הדרך ותבצע את הפרויקט בצורה מיטבית. החל מאיסוף החתימות מהדיירים ועד לקבלת המפתח לדירה החדשה שלכם, ושנים רבות אחרי, בתקופת הבדק והאחריות – בהקפדה על הסטנדרטים הכי גבוהים והשירות הכי טוב.
4 צפייה בגלריה
פרויקט BSTowers פתח תקווה
פרויקט BSTowers פתח תקווה
פרויקט BSTowers פתח תקווה
(הדמייה 3DIVISION )

איך לבחור את החברה הכי טובה בשבילכם?
ירושלים הפכה בשנים האחרונות לבירת ההתחדשות העירונית של ישראל, ולתמונה נכנסו הרבה מאוד חברות יזמיות, שמבטיחות הרים וגבעות לדיירי השכונות הוותיקות המעוניינים לקדם תהליכי התחדשות ופינוי בינוי, אבל לא כל אחת מהן באמת מסוגלת לעמוד בהבטחה להעניק לכם את הבית הנכון עבורכם – החל מתכנון, הקפדה על איכות בנייה, רמת גימור ושירות איכותי, מקצועי ומקיף. לכן, אסור לקחת סיכון. חשוב לבחור אך ורק חברה ראשית לפי היכולת הפיננסית שלה – פרויקטים מסוג פינוי בינוי דורשים עומק כלכלי משמעותי שלא קיים אצל חלק ניכר מהיזמים. שנית, לבחור חברה מקצועית ומנוסה ובעיקר חברה שיכולה לתת את פתרון הביצוע כחלק אינטגרלי – בימים אלו מחסור בחומרי גלם ומחסור בפועלים עוצר מיזמים רבים. קבוצת BST וחברת היזום שלה, שקיבלו על עצמן החלטה אסטרטגית לפתח התחדשות משמעותית בירושלים - היא הכתובת שלכם.
למה "BST"?
חברת "BST יזום" היא חלק מקבוצת "BST" שבבעלות משפחת טנוס. הקבוצה נוסדה ב- 1972 מתוך רצון לבנות כוח מוביל, משמעותי, איכותי ומצטיין בתחום הנדל"ן בישראל. 20 אחוז מהקבוצה נמצאים בבעלות חברת "הפניקס", דבר שמבטיח גב כלכלי חזק. "BST" ממוקמת בצמרת חברות הבנייה בישראל. היא הובילה, בנתה ומשווקת מגדלי מגורים ועירוב שימושים בכל הארץ, והיא סמל ליושרה, לאיכות, מקצועיות ועמידה בלוחות זמנים. אחד מהיתרונות המשמעותיים של החברה נעוץ בכך שהיא מתייחסת לכל מה שהיא עושה בכבוד הראוי לו, ולכן מעניקה לכם מעטפת כוללת, הכל "בבית אחד". החל משלב היזמות והחתמת הדיירים, אתם יודעים היטב מי ילווה אתכם לאורך כל הדרך, כולל תהליך התכנון, הבנייה ועד לכניסה לדירה החדשה שלכם וגם שנים רבות אחרי. אסף סימון, מנכ"ל BST יזום', מסביר ומדגיש: "הלקוח מקבל את כל החבילה, אין שום רגע שהוא נמצא בערפל. המעטפת היא מלאה – מההתחלה ועד הסוף".

4 צפייה בגלריה
פרויקט BST אור ים, אור עקיבא
פרויקט BST אור ים, אור עקיבא
פרויקט BST אור ים, אור עקיבא
(הדמייה 3DIVISION )

למה אתה מתכוון במעטפת מלאה?
"כירושלמי אני מכיר היטב את ירושלים, והחברה שלנו מבוססת היטב בעיר, כך שאפשר לסמוך עליה לאורך כל הדרך. זו חברה עם גב חזק, יזם מקצועי ומנוסה וגם חברת בנייה. אנחנו מתחילים בשלב ההחתמות, האישורים, מקדמים תב"ע, תכנון ועד להיתר הבנייה, אז נכנסת לתמונה החברה האחות שלנו "BST בנייה", חברת ביצוע מהמובילות בישראל. הלקוח מקבל מענה מעגלי שלם – החל מיזמות וכלה בבנייה, שירות וליווי מלא, עד לקבלת המפתח".
הניסיון המקצועי של קבוצת "BST" מדבר בעד עצמו, בין הפרויקטים שביצעה בהצלחה גדולה נמנים אצטדיון סמי עופר בחיפה, מגדל "ToHa" בתל אביב, בנייני בנק מזרחי בלוד, מגדלי הבירה בירושלים, פרויקט Or Yam באור עקיבא ועוד.

4 צפייה בגלריה
מגדל TOHA
מגדל TOHA
מגדל TOHA
(צילום: יהודה סובול )

ההחלטה שתשנה את חייכם
גרים בבניין ישן בירושלים וחולמים על עתיד טוב יותר? אסור לכם להתפשר או להסתבך. אתם חייבים לבחור חברה יציבה ומקצועית שתיתן לכן שירות מההתחלה ועד לאכלוס בדירה האיכותית והמשודרגת שלכם.
אסף סימון, מנכ"ל BST יזום': "בסוף אתם נדרשים לקבל החלטה משנת חיים. החלטה נכונה תקצר לכם את הדרך באופן משמעותי. החלטה נכונה היא לוודא שהבניין ייבנה באותו "בית" מקצועי, באותה איכות מעולה ועם שירות לקוחות משמעותי. אצלנו יש אינסוף משאבים שמושקעים לטובת טיוב המוצר: דירה שתתוכנן ותבנה עבורכם בצורה הכי יעילה, מקצועית ובסטנדרטים הכי גבוהים בשוק. כירושלמי לירושלמים, העצה הכי טובה שלי היא אל תיקחו סיכון, בחרו רק בחברה שתעניק לכם את הטוב ביותר וקבלו את השקט הנפשי מתחילת הדרך ועד לקבלת המפתח לדירה החדשה."

אתר BST – bst.co.il
טלפון להתקשרות *2447


מוגש מטעם: קבוצת BST