לקראת 'הסרב האחרון' בהר הצופים? מתברר כי התוכנית החדשה להקים שכונת מגורים ומעונות במורדות הר הצופים, מתפרסת בין היתר על השטח של 12 מגרשי הטניס במתחם הספורט של לרנר, היחידים העומדים לרשות הציבור הרחב בכל צפון העיר.
2 צפייה בגלריה
כרגע אין פתרון חלופי. מגרשי הטניס בהר הצופים
כרגע אין פתרון חלופי. מגרשי הטניס בהר הצופים
כרגע אין פתרון חלופי. מגרשי הטניס בהר הצופים
(צילום: 'במידה טובה')

אומנם ניצול קרקעות לבנייה בעיר הוא בעדיפות גבוהה, אך הפעם זה נעשה על חשבון פגיעה במתקני ספורט שנחשבים לנדירים בה. ברור כי הריסתם היא צעד בלתי נמנע, אך התושבים וחובבי הענף מצפים שהעירייה תאתר שטח בקרבת מקום, עליו תפעל להקים מגרשי טניס חלופיים.
במכתב ששוגר לסגן ראש העירייה יוסי חביליו, טוען גבי גלר, מנהל עמותת הספורט 'במידה טובה' שמפעילה את מגרשי הטניס, כי לא הוצעה להם חלופה הולמת והדבר ייפגע בעשרות שחקנים מקצועיים וחובבנים, וכן במאות ילדים משלל המגזרים בעיר שמשתתפים בתוכניות ובפעילויות שנערכות באותם מגרשים. חביליו, טניסאי חובבן בעצמו, מצטרף. "לא ייתכן להשאיר חצי מתושבי ירושלים ללא המגרשים, שמשרתים את כל צפון העיר וגם את מזרח ירושלים. מעבר לכך, אני מתנגד גם לתוכנית לבנות מגדלים שיפגעו בקו הרקיע של העיר".
2 צפייה בגלריה
יוסי חביליו
יוסי חביליו
יוסי חביליו
(צילום: יואב דודקביץ')

מהעירייה נמסר: "המגרשים במרכז הספורט לרנר הם בבעלות פרטית והעירייה לא היתה מעורבת בניהולם. בימים אלו בוחנת העירייה חלופות, כמענה לצורכי התושבים".