בלב שכונת גילה, על אחת מהפסגות הגבוהות ביותר בירושלים, עם נוף מרהיב שניתן להשקיף עליו כמעט מכל דירה, בסמיכות למרכז מסחרי, מוסדות ציבור, קופת חולים והרכבת הקלה, מוקם בימים אלו פרויקט החלומות קרתא VIEW.
1 צפייה בגלריה
פרויקט החלומות קרתא VIEW
פרויקט החלומות קרתא VIEW
פרויקט החלומות קרתא VIEW
(צילום: Evolve Media)

זהו פרויקט הדגל של החברה הירושלמית הידועה שיכלול שני בניינים לדיור ומסחר משולבים זה לצד זה ומעוצבים בסגנון מיוחד וחדשני. בניין אחד ייבנה עם קומת מסחר ושש קומות והבניין הנוסף עם קומת מסחר ו-11 קומות למגורים. האדריכל הנחשב מנדי רוזנפלד, עיצב את הפרויקט והעניק לו נופך ייחודי ונחשב. עשרות הפרויקטים שהוציא אל הפועל בעשרות שנים של עבודת שרטוט ויצירה הם העדות למצוינות ולקסם שאותו ניתן לראות כבר עכשיו בהדמיות עוצרות הנשימה.

אחד היפים בירושלים


בפרויקט עירוב השימושים עם 104 דירות וכ-300 מ"ר מסחר, עם תמהיל מגוון ורחב של דירות עם שני חדרים, שלושה חדרים, ארבעה חדרים, דירות פנטהאוס ומיני פנטהאוס. ההיענות הגבוהה של הציבור גרמה לכך שחמישית מהדירות שווקו ונמכרו כבר בראשית הבנייה.
בכל אחת מהדירות מרפסת מרווחת מול נוף מרהיב ועם אוויר צלול כיין. הדירות מתאימות למגוון ציבור הלקוחות, מזוגות צעירים, משפרי דיור, מבוגרים וגם למשקיעים. "פרויקט קרתא VIEW צפוי להיות אחד הפרויקטים היפים והמבוקשים בירושלים", אומר מנכ"ל החברה, אורן מסקלצ'י, ומדגיש שעשרות מהדירות נמכרו כבר בשלב הראשון, ואלה יהיו מוכנות בעוד שנתיים.
מלבד הפרויקט שבונה חברת קרתא בשכונת גילה נבנים בימים אלו פרויקטים נוספים גם בשכונת קטמון וברחוב יהודה הנשיא ובקרוב יחלו פרויקטים נוספים בשכונת בית וגן, ברחוב דבורה הנביאה. קבוצת קרתא מתמחה במימון, ייזום, תכנון, ניהול, שיווק וביצוע פרויקטים.
המנכ"ל מסקלצ'י מדבר על המיקום הנחשק והנחשב ומסביר מדוע משתלם לרכוש דירה בפרויקט. "אנחנו מדברים על פרויקט שנמצא במיקום מיוחד, כמעט בנקודה הכי גבוהה והכי אסטרטגית בשכונה הירושלמית שהיא הגבוהה ביותר בירושלים. כבר מהקומה הרביעית ניתן לראות מהדירות את הנוף של הרי יהודה, ארמון הרודיון, גם העיר תהיה פרוסה בפני הדיירים".
הפרויקט הייחודי יתאים לכל המגזרים וחתך הגילים. "לא רק משפחות שזקוקות לדירות שלושה או ארבעה חדרים, אלא גם לצעירים או מבוגרים שמעוניינים בדירת שני חדרים או לחילופין משפחות גדולות או מבוססות שמעוניינות לרכוש דירות חמישה חדרים או פנטהאוס", אומר מנכ"ל החברה.
"אנשים שמעוניינים להתגורר במרכז השכונה זוכים לקבל את כל מוסדות הציבור בנגישות קרובה למרכזים מסחריים, ובהמשך יוכלו תוך מספר דקות להגיע למרכז העיר ולאזורים נוספים באמצעות הרכבת הקלה שתעבור שם בסמוך".

ניסיון של שנים


קבוצת קרתא בהנהלתו של היו"ר והמייסד עמיחי ניימן נחשבת לחברת נדל"ן עם מוניטין קרוב לעשור שנים בבירת ישראל. היא עוסקת ביזמות למגורים ומסחר, התחדשות עירונית ואחזקת נכסים מניבים להשקעה.
בזכות תמהיל השותפים האיכותי ואחזקותיה האסטרטגיות בפעילויות מבוססות ומגוונות, קרתא מביאים ידע וניסיון רב שנים, מקצועיות ועשייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. "החברה מתמקדת בעיקר בירושלים, על כל מאפייניה, ההתמקצעות והניסיון הדרוש לכך. חברת קרתא חרתה על דגלה להתמקד בבנייה בעיר הבירה של ישראל, לדעת ולהבין את צורכי האוכלוסייה המקומית ולהתאים את התכנון הנכון.
קרתא נחשבת מאוד בעיני הוועדות המקומיות בעירייה והמוסדות התכנוניים של הוועדה המחוזית, מה שמעניק לה את המוניטין הדרוש. "מדובר בחברה איתנה וחזקה שמחזיקה בקרקעות רבות ועוסקת ביזמות רחבה שכוללת גם בנייה וגם התחדשות עירונית. כל זה מעניק לה את הביטחון הכלכלי, הליווי על ידי הבנקים עם כל האלמנטים הנלווים".
על הסגנון הייחודי שניבט כבר מההדמיות, הוסיף המנכ"ל: "תכנון הפרויקט נעשה במלאכת מחשבת של אחד האדריכלים הנחשבים שבנו את ירושלים. יש לו כבוד למקצוע, חשוב לו מאוד שהפרויקט ייראה הכי יפה והכי מודרני, כשכל הפרויקטים שהוא ביצע היוו לו השראה עצומה".

מוגש מטעם: קרתא נדל"ן