גיים האב: לראשונה בישראל, בשבוע הבא תושק חממה ראשונה ליצירה עצמאית של משחקים בירושלים. מדובר בשיתוף פעולה של אקדמיה לעיצוב ואמנות ירושלים - בצלאל, בשיתוף פעולה עם בית הספר להנדסה ומדעי המחשב באוניברסיטה העברית, משרד ירושלים ומורשת, הרשות לפיתוח ירושלים, עמותת המרחב החברתי וחברת איירונסורס. אורח מיוחד: פיטר וסטרבקה מיוצרי המשחק "אנגרי בירדז".
1 צפייה בגלריה
מבנה שערי צדק הישן
מבנה שערי צדק הישן
מבנה שערי צדק הישן
(צילום: רפי קוץ)

גיים האב הוא מיזם בלתי תלוי וללא כוונת רווח, שמטרתו לעזור ליוצרים.ות ולסטארטאפים מקומיים לפתח משחקים בעלי ערך תרבותי ומסחרי כאחד. מחזור ההתנעה הראשון של החממה יחל את פעילותו ב-3 באפריל ויסתיים ב-30 ביוני 2022 בבניין שערי צדק הישן, בירושלים. הבניין הוא בניין לשימור ששופץ לאחרונה ומשמש כמרכז תרבות. ההשקה תתקיים ביום שני ה-28.3 בשעה 17:00 בבנייןש ערי צדק הישן.
חמש קבוצות יוצרים.ות יתקבלו למחזור הראשון וייהנו מתמיכה כספית, חלל עבודה משותף, ליווי וייעוץ של מנטורים ומנטוריות מובילים, הרצאות ומפגשים עם אנשי ונשות מפתח בתעשיית המשחקים, תמיכה ותשתיות לפיתוח עסקי ושיווקי בשוק המקומי והבינלאומי, חיבור למשקיעים, שיתופי פעולה ועוד. כחלק מהמחויבות של החממה לעודד הצלחה עסקית וחברתית של משתתפיה, לפחות אחת מהקבוצות שתבחר תייצג יוצרים.ות מפלח אוכלוסייה בייצוג חסר או תתחייב לפתח משחק בעל מטרה חברתית.