מה הופך את שכונת מורשת למבוקשת כל כך?
העיר מודיעין כוללת מגוון שכונות שלכל אחת אופי משלה. שכונת מורשת במודיעין תוכננה מראש עם מוסדות חינוך ותרבות עצמאיים עבור תושבי השכונה. מורשת בנויה על גבעה לצד רכס ציורי (גבעת הברפיליה) ולכן מעניקה לתושבי השכונה בונוס מיוחד – סביבה ירוקה, שטחים ציבוריים רבים וכמובן שמיים תכולים ואוויר צח.
האופי הייחודי של השכונה והמיקום שלה, הופכים את הנדל"ן בשכונה לאטרקטיבי לא רק עבור מגורים, אלא גם כהשקעה נדל"נית משתלמת.לצד מבני הציבור ובתי הספר המוקמים בשכונה, מתוכננים גם גני ילדים ומעונות יום וכן מוקמים מתחמי מסחר בשכונה, שיכולים להוות הן מקומות בילוי במרחק הליכה, והן מקומות עבודה לתושבי ואזור מודיעין בכלל. תושבים רבים מגיעים למקום בזכות הקרבה הרבה לעורקי התעבורה הראשיים כמו: כביש 1, כביש 443, כביש 431, וכביש 6, המספקים מסלולים נוחים לערי המרכז והן לירושלים. אנו מזמינים אתכם לקחת פסק זמן ולבוא להכיר את פרויקט הדגל של חברת דונה בשכונת מורשת: דונה CROWN.
1 צפייה בגלריה
פרויקט הכתר של דונה במודיעין
פרויקט הכתר של דונה במודיעין
פרויקט הכתר של דונה במודיעין
(צילום: רן צרפתי)
מה תמצאו בפרויקט CROWN של דונה במודיעין?
בשכונת מורשת נבנות היום מעל 3,500 יח"ד גם במסגרת מכרזי מחיר למשתכן וגם במכירה לשוק החופשי. חברת דונה בונה את רוב השכונה עם אלפי יח"ד ב-16 מתחמים שונים הפזורים על כל רחבי השכונה ומהווים מגוון ענק של פתרונות מגורים שונים.
בפרויקט דונה CROWN תוכלו לבחור בין דירות מרווחות בעלות 3 או 4 חדרים ועד דירות פנטהאוז במפרט פרימיום עם 5 או 6 חדרים. כל ילד יכול לקבל חדר משלו כבר בגיל צעיר, וליהנות מאיכות חיים כמו שלא ניתן למצוא בערי המרכז האחרות.
המפרט היוקרתי שתמצאו בדירות של דונה הוא בין המודרניים והחדשניים בארץ. אתם יכולים לבחור את הצבעים השולטים במטבח ובאמבט, וליהנות מאפשרות של בית חכם עם תשתית המוכנה מראש. כמו כן, בדירות שטרם רוצפו, תוכלו לבחור את הריצוף בבית, לעצב את צבעי הארונות במטבח, לבחור קלאפות בארונות מטבח עליונים וליהנות משיש קיסר איכותי במשטח העבודה.
בדירות יש גם מנגנון חשמלי לתריסים וזכוכית בידודית לחלונות. במטבח ישנה הכנה לכיריים חשמליות עם מעגל חשמלי נפרד, המאפשר לבשל בסגנון מתקדם, וליהנות מכל אביזרי החשמל החדשניים עם תצרוכת אנרגטית נמוכה.
לחיות בסביבה יוקרתית ואיכותית
העיר מודיעין מתהדרת במעמד סוציו–אקונומי גבוה בישראל. הגיל הממוצע של תושבי השכונה צעיר מאד, התושב המודיעיני הממוצע הוא צעיר משכיל, בעל מקצועי חופשי, נשוי ויליד ישראל. הגיל הממוצע בעיר הינו צעיר יחסית, דבר המבטיח שתהיו חלק מקהילה תוססת של הורים צעירים המעוניינים באיכות חיים גבוהה הן לילדיהם והן עבור עצמם.
מדוע לבחור דווקא בדירות מפרויקט דונה?
דונה מיצבה את עצמה לאורך שלושה עשורים כחברה קבלנית הידועה בזכות החוסן הכלכלי שלה, השירות והאיכות הבלתי מתפשרים, העמידה המוקפדת בלוחות הזמנים ומתחמים שונים בכל הארץ שמשמשים כבית עבור עשרות אלפי משפחות. החברה בנתה כבר אלפי יחידות דיור בשכונות רבות בעיר מודיעין, ואף משרדי החברה נמצאים במרכז העיר החדש. לדונה פרויקטים של בנייה למגורים לאורך השנים במגוון רחב של ערים נוספות בארץ ובעולם.
בכל פרויקט החברה מעסיקה מהנדסי חברה מנוסים המתכננים את המבנה בהתאם למיקום הטופוגרפי שלו תוך התחשבות בנוף ובסביבה. הבנייה היא בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בשילוב חומרי גלם עדכניים תוך הקפדה על הפרטים הקטנים. דונה כאן כדי לייצר עבור המשפחה שלכם את מתחם המגורים הבטוח ביותר.
החברה זכתה לסיווג הגבוה ביותר לחברות משכנות על ידי משרד השיכון. דונה מלווה כל אחת מהמשפחות עוד מהשלב שבו הן בוחנות את הפרויקט על הנייר, דרך קבלת המפתח והכניסה לדירה החדשה, וכמובן גם בשלב שבו המשפחה מתגוררת כבר בדירה.
תנאי מימון יחודיים
תנאי המימון הייחודיים של דונה בתקופה זו, מציעים לשלם אך ורק 20% בעת החתימה על החוזה, ולאחר מכן להשלים את שמונים האחוזים הנותרים רק בסמוך לאכלוס. בחלק מהמתחמים תוכלו לקבל גם מבצע נוסף של "ללא הצמדה" למדד תשומות הבניה – כך שאתם יודעים בדיוק כמה תשלמו על הדירה! בדרך זו, אתם יכולים להישאר בדירה הנוכחית שלכם עד שהמתחם בנוי, ואינכם צריכים להיות בלחץ חריג ולא מתוכנן.
פרטים נוספים צרו קשר 6169*