נופים פסטורליים, שקט של מושב ואוויר הרים צלול כיין. כבר שנים שירושלים, אחת הערים המיוחדות בעולם, נחשבת לאחת הערים הנחשקות בענף הנדל"ן בישראל. אחרי הכל, יש משהו באווירה הקסומה של העיר, של הישן והחדש, שמושך אנשים מרחבי הארץ והעולם לעבור לגור בעיר הבירה, ולהנות מסביבת חיים שאין דומה לה בשום מקום אחר.

3 צפייה בגלריה
ארנונה הילס. שכונה חדשה
ארנונה הילס. שכונה חדשה
ארנונה הילס
(הדמיה: לומו)

מלבד הערך ההיסטורי של העיר, בשנים האחרונות מצטיינת ירושלים בתאוצת בנייה. פרויקטים חדשים, התחדשות עירונית והקמה של מרכזי סחר ותעסוקה - כל זה גורם לקפיצה גדולה במחירי הנדל"ן.
אז איך מצליחים בכל זאת לחבר בין הרצון לגור בירושלים לבין בית במחיר אטרקטיבי? הכירו את 'ארנונה הילס' של גשם החזקות. השכונה החדשה, ובה מתחם מגורים של 21 בניינים, מהווה את הפתרון האידיאלי לשילוב של מגורים בירושלים לבין בית יוקרתי במחיר הוגן.
בימים אלה הפרויקט נמצא בימי מכירות מיוחדים עם הטבות כלכליות חד פעמיות. לאחר מכן, אומרים ב'גשם', צפויה להיות קפיצת מחירים במתחם המגורים החדשני. ימי המכירות מתקיימים בשרד המכירות שבאתר הפרויקט, כך שכבר מהרגע הראשון תוכלו לקבל את תחושת הרעננות והבניה, על רקע הנוף עוצר הנשימה הנשקף מהפרויקט.

3 צפייה בגלריה
דירה באנונה הילס
דירה באנונה הילס
חלל אירוח בפנטהאוז
(הדמיה: סטודיו אנדו)

כאמור, 'ארנונה הילס', של גשם החזקות, היא שכונה חדשה עם 21 בנייני מגורים המוקמת על צלע הר, באחת הנקודות הגבוהות בירושלים. השכונה נבנית בסמוך לשגרירות האמריקאית ובקרבה למרחבים הירוקים של קיבוץ רמת רחל. סביב השכונה נמצא פארק רחב ובתוכו אתר ארכיאולוגי קסום. כל אלו הופכים את השכונה לאזור אקסקלוסיבי ושקט עם איכות חיים נדירה שכבר כמעט ולא ניתן למצוא בישראל.
הריאות הירוקות סביב השכונה מהוות מוקד משיכה למשפחות עם ילדים לטובת פעילות פנאי, תרבות וספורט. לכן, בנוסף לנופים ושקט, תקבלו גם אזור שכל כולו חי ונושם אורח חיים בריא עם קהילה חדשה שמוקמת מאפס.
"הדירות שאנו מציעים הן דירות פרימיום", מספרת ענבל חלימי, מנהלת השיווק של גשם החזקות, "מדובר על פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים יחידים בכל קומה, כך שתקבלו גם את הפרטיות החשובה. הדירות הן בגודל של 200 מ"ר ומרפסות בגודל 70 מ"ר.
"מעבר לכך שכבר באתר תוכלו להתרשם מהנוף הנשקף מהפרויקט, הדבר המיוחד בימי המכירות הנוכחיים הוא שאנחנו יודעים להתאים ללקוח את ההטבה הכלכלית האידיאלית עבורו: פריסות תשלום, תנאי משכנתא ועוד", מספרת מנהלת השיווק.

3 צפייה בגלריה
דירה באנונה הילס
דירה באנונה הילס
מרפסת פנטהאוז
(הדמיה: סטודיו אנדו)

"דווקא בימים כאלה, כשמחירי הנדל"ן משתוללים, כדאי לבוא ולשמוע את ההצעה שלנו בימי המכירות", מוסיפה ענבל, "ימי המכירות שלנו נמשכים עד ה19.3 ואחנו נעשה כל שביכולתנו כדי להגשים לכם את החלומות".
לפרטים נוספים ותיאום פגישה לחצו כאן

מוגש מטעם גשם החזקות
פורסם לראשונה: 15:08, 11.03.24