1 צפייה בגלריה
סניף ויקטורי. צילום: עומר וידר
סניף ויקטורי. צילום: עומר וידר
סניף ויקטורי. צילום: עומר וידר
ויקטורי כובשת את הבירה: אחרי הסניף במבשרת ציון, רשת ויקטורי פתחה השבוע סניף ראשון בירושלים בהשקעה של 40 מיליון שקלים. המיקום: קניון מלחה. שטח הסניף עומד על כ-3300 מ"ר.
בהנהלת הרשת מבטיחים חוויית קנייה אחרת, ימי מבצעים מיוחדים, מועדון אשראי שמחזיר כסף בחזרה, קצביה שזכתה בחגים האחרונים בשבחים בכל מבחני הטעם והמחיר באמצעי התקשורת והתחייבות לאלטרנטיבה שפויה שתקטין את עלות סל הקניות השבועי.
הסניף יציע לתושבי העיר מגוון רחב של מוצרים ומחלקות, בניהם: ירקניה, מעדניה ומחלקת בשרים טריים שזכתה בחגי תשרי האחרונים בציונים גבוהים במבחני הבשר הטרי שהתקיימו בערוצי התקשורת השונים, מחלקה קולינרית טרייה של פיצוחים, תבלינים, פירות יבשים, דברי מתיקה ועוד.
מידי שלישי מקיימים ברשת ויקטורי את ה"שלישוק של ויקטורי", במסגרתו נמכרת תוצרת חקלאית ישראלית במחירי שוק וכן גם את "קרנבל הבשר" מדי שבוע בימים רביעי עד שישי ובו מוצעים מבצעי עומק במחלקות הבשר והדגים.
מנכ״ל ויקטורי, אייל רביד: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הרשת לצד הוזלה משמעותית במחירים אנו דואגים לאיכות ולחוויית לקוח, הגענו לירושלים בשביל לנצח באיכות, בטריות, חוויה ובמחירים ואנו מחפשים להתרחב בסניפים נוספים ברחבי העיר. פתחנו 30 סניפים ב-3 שנים אך בירושלים אנו חשים בהתרגשות מיוחדת, באנו לנצח".