1 צפייה בגלריה
הסניף בכנפי נשרים. העמקת הכשרות | צילום: שלומי כהן
הסניף בכנפי נשרים. העמקת הכשרות | צילום: שלומי כהן
הסניף בכנפי נשרים. העמקת הכשרות | צילום: שלומי כהן
מהדרין אין, מרכולים רגילים אאוט: 'שופרסל דיל' בכנפי נשרים, הסניף שמפעילה בגבעת שאול רשת המרכולים הגדולה בארץ - יעבור הסבה למותג החרדי 'יש חסד'.
מדובר בסניף של רשת הקמעונאות הוותיקה ביותר שפעלה באזור המסחר והמשרדים של גבעת שאול. הסניף במקום פועל יותר מ־20 שנה ורק הרבה שנים אחריו הגיעו בעקבותיו הסניפים המתחרים של 'אושר עד' ורמי לוי (שפתח שני סניפים).
המעבר לרשת הקמעונאות 'יש חסד', שבה מוצרים רבים יותר בהכשרים מהודרים, הוא עוד עדות לתהליך ההתחרדות שעובר האזור בפרט ועוברת ירושלים בכלל. הרשתות המתחרות מזנבות כבר מזמן בשופרסל עם מגוון מוצרים ובכלל זה בשרים, עופות ודגים בעלי כשרויות מחמירות. בין היתר מדובר בסניף המהדרין של רשת רמי לוי, שממוקם 400 מטר מהנקודה 'המתחרדת' של שופרסל. כמו כן פועל בשכונה סניף של 'אושר עד'. אחת הסיבות למספרם הרב של מרכולי המהדרין הוא היותה דל הר נוף החרדית העורף הכלכלי החזק ביותר של גבעת שאול הוא הר נוף החרדית.
בהודעה של שופרסל ללקוחות הקבועים של הנקודה בגבעת שאול מפנה אותם הרשת לסניף החדש של הרשת שנפתח לאחרונה בכניסה לגבעת מדרכי מעל למחלף כביש בגין וכן ולשופרסל דיל בתלפיות המרוחקת.
רשת שופרסל: "אכן שופרסל מסיבה את סניף 'שופרסל דיל' ברחוב כנפי נשרים לסניף של 'יש חסד', שייתן מענה לתושבי האזור ויאפשר ליהנות מסל מוזל ואיכותי".