1 צפייה בגלריה
סניף ארומה בירושלים. אילוסטרציה: נועם מושקוביץ'
סניף ארומה בירושלים. אילוסטרציה: נועם מושקוביץ'
סניף ארומה בירושלים. אילוסטרציה: נועם מושקוביץ'
רשת ארומה תפתח סניף דגל גדול בארנה במלחה. מדובר בעיסקה המסחרית הראשונה במתחם. היקף העיסקה מוערך ב־28 אלף שקל בחודש. הרשת שכרה שטח של 200 מ"ר, משמאל לכניסה הראשית ולקופות. נוסף על השטח הפנימי הוצמדה לבית הקפה רחבה חיצונית ששטחה מאה מ"ר. ההסכם נחתם בין ארומה לחברה העירונית אריאל, שאחראית על ניהול, תחזוק ופיתוח הארנה. מדובר בשכירות לטווח ארוך של 15 שנה.
ההשקעה בפתיחת הסניף תעמוד על יותר ממיליון שקל, וכחלק מהמדיניות החברתית החדשה של ארומה במקום יועסק דרך קבע אחוז מסוים של בעלי מוגבלות ובעלי צרכים מיוחדים. בית הקפה החדש יהיה כשר ויפעל בימי חול בכל שעות היום ללא קשר ללוח האירועים, המשחקים וההופעות במתחם.
כאמור, זו עיסקה ראשונה במה שמכונה המתחם המסחרי החיצוני של הארנה. עד היום פעל רק מערך המזנונים הפנימי שבתוך המתחם, וגם הוא פתוח רק כאשר נערכים אירועים והופעות.
בשלב הראשון לא תהיה לרשת בתי הקפה נציגות בתוך שטח הארנה ובהפסקות ייאלץ הקהל להסתפק בשתייה החמה שמציעים במקום, אך נבחנת אפשרות שבשלב מאוחר יותר, לאחר הרצת הסניף החדש, יוכנסו גם עגלות הקפה של ארומה בתוך המתחם עצמו.
כלל שטחי המסחר במתחם הכניסה לארנה עומדים על 700 מ"ר (ובכלל זה המתחם שהושכר לארומה). כיום מנהלת 'אריאל' משא ומתן מתקדם להשכרת שטחים נוספים, שידברו יותר אל קהל אוהדי הספורט. מדובר במעין בית קפה־בר שהקונספט שלו יכלול גם שידורים חיים והקרנות של משחקי ספורט שונים לצד תפריט נשנושים ואלכוהול. שטחי המסחר הנוספים אינם מוצעים בשלב זה להשכרה, ורק לאחר הפעלת ארומה והבר ספורט יחליטו לאיזה סוג של מסחר הם יוקצו.