עצמו את העיניים ודמיינו את הבית החדש שלכם. אם ראיתם בדמיונכם דירה איכותית מול נוף מדהים, קרובה למרכז מסחרי אבל רחוקה ממרכז העיר הסואן, קרובה לרכבת הקלה אבל ממוקמת בשכונה שקל ופשוט להיכנס ולצאת ממנה ברכב ללא פקקים מיותרים, מצאתם את מה שחיפשתם. זה הרגע להפסיק לדמיין ולהכיר את פרויקט החלומות שלכם: קרתא VIEW. הבית החדש שלכם ממוקם בלב שכונת גילה, סמוך למרכז מסחרי בו תמצאו קופות חולים, מוסדות ציבור וכל מה שצריך קרוב לבית, הנוף המדהים ממתין לכם ממש מעבר לחלון, ובימים אלה מוקמת בסמיכות גם הרכבת הקלה, אז מה הפלא שהביקוש כל כך גבוה ו-50 אחוז מהדירות שהוצעו עד כה למכירה בפרויקט כבר נמכרו?

אידיאלי למשפחות
שי אוחנה, משווק הפרויקט מטעם תיווך הראל ותושב גילה מלידה, וכזה שמכיר "כל אבן בשכונה", מעיד כי הקונים כבר מזהים את האופי המיוחד של הפרויקט, ומאז החל שיווק ראשוני של הדירות כבר החלה נהירה של קונים, בעיקר משפחות וזוגות צעירים, אבל לא רק הם. "הייחוד העיקרי של הפרויקט הזה, ומה שמבדיל אותו מפרויקטים אחרים, זה שהוא נמצא ממש במרכז השכונה", הוא מסביר ומדגיש: "לכן הנגישות כאן גבוהה במיוחד. אם זה לרכבת הקלה שנמצאת בשלבי סיום של עבודות הקמת המסילה לשכונה, ואם זה למרכז מסחרי, לקניון גילה, לשדרה המרכזית ברחוב הגננת. הכל קרוב, נגיש וזמין".

2 צפייה בגלריה
פרויקט החלומות קרתא VIEW
פרויקט החלומות קרתא VIEW
פרויקט החלומות קרתא VIEW
(צילום: Evolve Media)

אוחנה מספר שעיקר האוכלוסייה מורכבת מזוגות ומשפחות צעירות ומסביר: "זה מקום אידיאלי למשפחות כי בשנים האחרונות שכונת גילה עברה התפתחות משמעותית מבחינת תשתיות. החליפו תאורה, מדרכות, כל המרחב הציבורי עבר מהפך של ממש, ויש ספורטק ענק שלידו בונים שלוחה של המתנ"ס". יתרון נוסף שהוא מצביע עליו הוא ההיבט התחבורתי, "השכונה קרובה לקניון מלחה, לארנה, לתלפיות, ומאוד קל לצאת ולהיכנס מהשכונה – אין פקקים. וכמובן, בקרוב תהיה גם רכבת קלה". אין ספק שמדובר במיקום הנחשב והנחשק ביותר בירושלים כיום. הוא ממוקם בנקודה גבוהה במיוחד, כך שהנוף הנשקף מהחלונות יוצא דופן, וכל העיר תהיה פרושה לעיני הדיירים בפרויקט, כמו גם הרי יהודה וארמון הרודיון.

הכי מבוקש בירושלים
פרויקט הדגל של החברה הירושלמית הידועה "קרתא נדל"ן" יכלול שני בניינים לדיור ומסחר משולבים זה לצד זה ומעוצבים בסגנון חדשני. בניין אחד יכלול קומת מסחר ומעליה שש קומות למגורים, ובניין שני יכלול קומה למסחר ו-11 קומות של דירות שנבנות בסטנדרט גבוה ואיכותי. את הפרויקט עיצב האדריכל הידוע ,מנדי רוזנפלד, שהעניק לו מראה ייחודי המשתלב ביופי עוצר הנשימה של הרי ירושלים. חלקו התחתון של הפרויקט יכלול שדרת מסחר נגישה שתהיה מחוברת למרחב הציבורי העירוני של הרחוב.
עד כה יצאו לשיווק ומכירה 60 דירות, כשלב ראשון של פרויקט "קרתא VIEW" והביקוש גבוה במיוחד. תוך שלושה שבועות נמכרו 50 אחוז מהדירות שהוצעו לשוק. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות בנות שני חדרים, שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, כך שכל קונה יכול למצוא את דירת החלומות המועדפת עליו במחיר הכי אטרקטיבי היום בדרום ירושלים. לא רק משפחות המעוניינות בדירות של 3-5 חדרים ימצאו כאן את הכתובת החדשה שלהם, אלא גם זוגות צעירים או מבוגרים המחפשים דירת שני חדרים באזור שקרוב לכל מקום מרכזי, ונהנה מיופי יוצא דופן ובנייה איכותית בסטנדרט גבוה במיוחד. "לגור במרכז השכונה, לקבל את כל מוסדות הציבור, הקניות וקופות החולים ליד הבית, ותוך דקות להגיע גם למרכז העיר ולאזורים אחרים בארץ בזכות הרכבת הקלה שתעבור ממש ליד", אומר אוחנה.

2 צפייה בגלריה
קבוצת קרתא נדלן - משרד תיווך
קבוצת קרתא נדלן - משרד תיווך
קבוצת קרתא נדלן - משרד תיווך
(צילום: פרטי)

איכות, מקצועיות, ניסיון ומצוינות
קבוצת קרתא, בהנהלת היו"ר והמייסד עמיחי ניימן היא חברת נדל"ן עם מוניטין של עשור בירושלים. היא מתמחה ביזמות למגורים ומסחר, התחדשות עירונית ואחזקת נכסים מניבים להשקעה. בזכות תמהיל שותפים איכותי, החברה מביאה ידע וניסיון של שנים רבות והיא מאופיינת בסטנדרטים גבוהים ביותר ומקצועיות חסרת פשרות. חברת קרתא חרתה על דגלה התמקדות בבנייה בעיר הבירה של ישראל: להבין את צורכי האוכלוסייה המקומית ולהתאים תכנון נכון ומדויק. מוניטין החברה בא לידי ביטוי גם בחשיבות שמעניקים לה הוועדות המקומיות בעירייה והמוסדות התכנוניים של הוועדה המחוזית, והכי חשוב: הנהלת קבוצת קרתא ועובדיה מביאים עמם לא רק ידע וניסיון אלא מעל הכל – עולם ערכים גבוה. בקרתא שמים דגש מיוחד על שירות ומצוינות מול כל לקוחות החברה והנחת היסוד המהותית היא שכל לקוח הוא חלק מחברת קרתא המורחבת. חיפשתם בית חדש מחברה שאפשר לסמוך עליה בלי היסוס? מצאתם.


מוגש מטעם: קרתא נדל"ן