שלוש דירות חדשות בירושלים נמכרו לאחרונה בסכומים של יותר מ-16 מיליון שקלים לכל אחת. מדובר בעסקאות בעלות סכומים נדירים שלא אופיניים לעיר הבירה. כ-45% מהרוכשים בפרויקט הם תושבי חוץ, רובם אמריקאים.
4 צפייה בגלריה
פרויקט סביון ויו
פרויקט סביון ויו
פרויקט סביון ויו
(צילום: גיא מדור)

הדיירים שיגורו בדירה הראשונה שנמכרה במחיר של 16.676 מיליון שקל, יזכו לנוף להר הבית. מדובר בדירה בת 5 חדרים בקומה ה-27 של מגדל בפרויקט סביון וויו. שטחה 175 מ"ר בנוי ומרפסות בשטח 62 מ"ר, שתי חניות ומחסן גדול.
4 צפייה בגלריה
פרויקט טלביה רזידנס
פרויקט טלביה רזידנס
פרויקט טלביה רזידנס
(צילום: יחצ)
4 צפייה בגלריה
הר הבית בחג הרמדאן
הר הבית בחג הרמדאן
16 מיליון עם נוף להר הבית
(צילום: דוברות המשטרה)
בעסקה השנייה בפרויקט, נמכרה דירת פנטהאוז נוספת בת 5 חדרים בקומה ה-27 בשטח 158 מ"ר ומרפסות בשטח 52 מ"ר עם נוף להר הבית, שתי חניות ומחסן גדול, במחיר של 16.2 מיליון שקל.
4 צפייה בגלריה
 הדיירים עדיין בחוסר ודאות. טלביה
 הדיירים עדיין בחוסר ודאות. טלביה
שכונת טלביה
(צילום ארכיון: שלומי כהן)
בעסקה השלישית, בפרויקט טלביה רזידנס בשכונת טלביה, נמכרה דירה בשטח של 200 מ"ר עם מרפסת בשטח 24 מ"ר, שתי חניות ומחסן, במחיר של 16.4 מיליון שקל. הדירה בקומה הרביעית נמכרה ברמת מעטפת ותימסר בגימור מלא, וניתן לתכנן אותה ל-5 או 6 חדרים.
קראו עוד:
- קיץ 2023 בירושלים: כל ההופעות, כל המסיבות לדברי מנכ"ל ובעלי חברת שיווק הנדל"ן דרא, דרור אוהב ציון: "בירושלים תמיד היו עסקאות גבוהות מאוד המזכירות את המחירים של ת"א, רק שהפרופיל שלהן נמוך מאלה בתל אביב והן לא מוכרות וידועות. בשכונות מסוימות בעיר מתגוררת אוכלוסיה עשירה מאוד, ישנם אזורים מאוד מבוקשים בעיר שהמחירים בהם מרקיעים שחקים עד לכ-70-80 אלף שקל למ"ר - בין היתר בשכונת טלביה כאמור, בשכונות ברובע היהודי, בשכונה כמו ימין משה ועוד שבהן יש נוף לכותל או נוף מרהיב אחר, ונקודות נוספות בעיר עם ביקושים ומחירים גבוהים מאוד. הקהל שרוצה ומוכן לשלם את המחירים האלה הם בד"כ תושבי חוץ, לרוב מסורתיים או דתיים עם אהבה ספציפית לירושלים. הקנייה שלהם היא מאוד ערכית ורגשית, עם רצון להתחבר לירושלים ולהיות עם נכס בעיר".