הלילות הרועשים של דיירי רסקו וניות: תושבי השכונות הסמוכות לגן האירועים החדש 'האגם' בגן הבוטני מתלוננים על רעש גבוה במיוחד שמטריד את מנוחתם בכל פעם שמתקיים אירוע במקום.
1 צפייה בגלריה
מתחם האירועים בגן הבוטני. השכנים מתלוננים
מתחם האירועים בגן הבוטני. השכנים מתלוננים
מתחם האירועים בגן הבוטני. השכנים מתלוננים
(צילום: עמית שאבי)
בשבוע שעבר היה דרור רוזנברג (55) משכונת רסקו בטוח כי מישהו מקיים חתונה פיראטית באחת החצרות של הבניינים הסמוכים. הוא ניסה לחפש היכן מתקיימת החתונה, אך לשווא. לבסוף הבין שהרעש מגיע מכיוון גן האירועים הטרי שנפתח לאחרונה בגן הבוטני. "הרעש מהאירוע היה כל כך חזק. הרגשתי שזה ממש לידי, כמעט בתוך הבית שלי. אדם חוזר הביתה אחרי יום עבודה ורוצה קצת שקט. זו גם שכונה שמאופיינת באוכלוסייה צעירה. אנשים משכיבים את התינוקות שלהם לישון, ולא מצליחים. זו הסיבה וההיגיון לכך שמקימים אולמות אירועים באזורי תעשייה, רחוק משכונות מגורים".
לדברי רוזנברג, "החוויה היא של חדירה בריונית לשקט השכונתי שלנו, אנשים שמגיעים מחוץ לשכונה ומפירים את השלווה של התושבים. אני מברך את בעלי האירוע על השמחה שלהם, אבל למה על חשבוננו? אני בטוח שגם הם לא רוצים שאנשים יסבלו בגלל האירוע שלהם".

"איך שורדים את זה"

כך טוענת גם מיכל (28), אף היא מרסקו. "לאחרונה זה פשוט בלתי נסבל. ממש מוזרה לי עוצמת הרעש שמפיק גן האירועים בשמחות שהוא מנהל. אני גרה יחסית רחוק מהגן הבוטני ואנחנו שומעים היטב את ה'בומים' החזקים הללו של המוזיקה. אני לא רוצה לבאס לזוג מאושר את החתונה שלו, אבל אף אחד לא דיבר עם התושבים מסביב ולא שאל אותנו אם אנחנו מסכימים לזה. זה מפגע רעש חזק לכל הדיירים הסמוכים. אני תוהה איך שורדים את זה התושבים שגרים ממש מסביב לגן הבוטני".
תגובת גן האירועים לא נמסרה עד למועד פרסום הכתבה.