המשרד לחיזוק וקידום קהילתי יחד עם מועצת כפרי הסטודנטים וכפר הסטודנטים של בני עקיבא חנכנו גינה קהילתית חדשה בשכונת גילה. אירוע החניכה התקיים במעמד השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס.
1 צפייה בגלריה
הגינה הקהילתית החדשה בשכונת גילה
הגינה הקהילתית החדשה בשכונת גילה
הגינה הקהילתית החדשה בשכונת גילה
(צילום: דוברות המשרד לחיזוק וקידום קהילתי)
לגינה החדשה יגיעו מדי שבוע כאלף תלמידי כיתות א'–ו' לעבודה משותפת עם הסטודנטים של כפר הסטודנטים בשכונה. במתחם עצמו ישנה ספריה, פינות ישיבה ונשתלו שיחי נוי, תבלינים ועץ שזיפים. הגינה היא חלק ממתחם שלם, חרבת ארזה, שמפעילים כ–15 סטודנטים, שבתמורה לעבודתם הקהילתית הם זכאים למלגת לימודים במימון המשרד לחיזוק וקידום קהילתי. הגינה, מצטרפת לפרויקט גינות קהילתיות שמוביל המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, ואליה עתידות להצטרף גינות בכ – 15 רשויות מקומיות נוספות.
השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס: "מתחילת דרכי במשרד האמנתי שהדרך הנכונה ביותר לעשייה קהילתית היא ביחד עם הקהילה ובעצמאותה, בגלל שמי שיודע הכי טוב מהם צרכי קהילה הם התושבים עצמם. כשאתה חלק מיצירה זה קושר אותך למקום, זה שלך, במיוחד כילדים, זה נותן ערך מוסף, וחלק מהעניין זה גם לדעת לשמר את זה. הגינה הזאת היא דוגמא נפלאה לעיקרון הזה, והפרויקט פשוט מעורר התפעלות, התרגשות והשראה. תודה לעמותת איילים ובני עקיבא שנרתמו לפרויקט".
יועץ ראש עיריית ירושלים' עופר איובי: "אין מרגש יותר מלראות את הפעילות הברוכה בין הצעירים לילדי השכונה. תודה לשרה ולמנכ"ל על תמיכה ושותפות אמיתית".