חשוד בגניבה של אופניים חשמליים נתפס בזכות אמנון סולימני (67), עובד עירייה ותיק שמתגורר בגבעת מרדכי. מתברר כי לאחרונה הופצו בקבוצת וואטסאפ פנימית של השכונה סרטון ותמונות שהופקו ממצלמת אבטחה ובהם נראית גניבה של אופניים. בתיעוד רואים כיצד האדם שחמד את האופניים נעזר במתלה צוואר כשידו השמאלית חבושה.
1 צפייה בגלריה
סולימני והחשוד בגניבה
סולימני והחשוד בגניבה
סולימני והחשוד בגניבה
( צילום: פרטי)
כאשר סולימני הביט בתמונות הוא החל לחשוד: "הגנב נכנס אל הבניין פעמיים. בפעם השנייה כבר רואים אותו יוצא מהבניין עם האופניים. אני עובד כבר 30 שנה בעירייה וזיהיתי את הבגדים שבהם הוא היה לבוש - מדים של עובדי הטאטוא בעירייה. אלה מדים שכבר מזמן לא בשימוש, ולכן היה לי מוזר לראות מישהו שלבוש בהם".
ביום שני השבוע היה סולימני צריך לצאת לסידורים במרכז העיר. הוא המתין לאשתו ברכב ולתדהמתו זיהה את החשוד בגניבה: "ראיתי אותו ברחוב, לבוש באותם מדי עירייה שאינם בשימוש ובידיו שקית ותיק צד. מייד יצאתי אליו ושאלתי אותו כאילו בהתעניינות איפה הוא עובד. הוא אמר לי שהוא נכה וסתם מסתובב. אמרתי לו שאולי הוא נכה אבל הוא גנב פה בשכונה אופניים חשמליים. שכן נוסף יצא מהבניין, וגם הוא זיהה שמדובר בגנב המפורסם מקבוצת הוואטסאפ. אני לא שוטר, אז לא יכולתי לעשות לו כלום. הזמנתי ניידת והוא אפילו לא התנגד. הוא ישב על המדרכה עד שהגיעה".
מהמשטרה נמסר כי החשוד שנתפס בידי התושבים הוא אכן זה שתועד במצלמה. לאחר שהועבר לתחנת המשטרה הוא נעצר, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים.