1 צפייה בגלריה
בריכת פסגת זאב. צילום: אדווה חולי
בריכת פסגת זאב. צילום: אדווה חולי
בריכת פסגת זאב. צילום: אדווה חולי
סוף סוף: לאחר המתנה ארוכה ועבודות רבות מגיע הרגע, השבוע מינהל קהילתי פסגת זאב קיבל לידיו טופס 4 והחלו ההכנות לפתיחתו. הצפי לפתיחת הבריכה: במהלך חודש יולי. כמו כן הבריכה תהיה פתוחה בשבתות ויוקצו גם שעות נפרדות לנשים וגברים.
ראש העירייה, משה ליאון: "את פרויקט בריכה בפסגת זאב התחלתי עוד בקדנציה הקודמת כמחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, והמשכתי אותו בתקופה האחרונה כראש העיר, אני שמח בשביל תושבי השכונה על פתיחתה של הבריכה ובטוח שגם תושבי השכונה. זהו לא הפרויקט האחרון אותו אקדם בשכונה לרווחת התושבים".
אהוד רמבח, יו"ר המינהל הקהילתי וסגנו אייל מנדלסון שריכז את פורום הבריכה מברכים: "בשעה טובה ומוצלחת, אחרי ציפייה ארוכה הקאנטרי של פסגת זאב נפתח!! אנו מזמינים את התושבים לבוא ולהינות מבריכה חצי אולימפית מחדר כושר וסאונות מדשאה ענקית ומזנון המדהימים שנבנו כאן עבורכם. תודה רבה למפעל הפיס, לעיריית ירושלים לראשי העיר הקודם ניר ברקת וראש העיר הנוכחי משה ליאון, לאגפי מבנה ציבור והספורט בעיריה על ההשקעה בקאנטרי החדש ועל הפעילות הכללית הרבה בשכונה .פסגת זאב אני אוהב לקיץ מהנה. תתחדשו".
אלרואי אסרף מנכ"ל המינהל: "מינהל קהילתי פסגת זאב שמח עם תושבי השכונה על פתיחת הקאנטרי בפסגה. קאנטרי מהמשוכללים והחדשניים ביותר בירושלים! בריכה חצי אולימפית ובריכת ילדים מקורות. חדר כושר ברמה הגבוהה ביותר. חדרי חוגים, סאונות וחצר מדהימה לשבת ולהינפש".