1 צפייה בגלריה
המסוף ברמת שרת. לכלוך וצחנה. צילום: פרטי
המסוף ברמת שרת. לכלוך וצחנה. צילום: פרטי
המסוף ברמת שרת. לכלוך וצחנה. צילום: פרטי
התחנה הסופית: מזבלה. קווי האוטובוסים 16, 39, ו־21 של אגד מתחילים את מסלולם במסוף שנמצא בקצה רחוב קדיש לוז ברמת שרת. התחנה אמורה לשרת את ציבור הנוסעים, וכמובן גם להתאים לצרכי נהגי האוטובוסים ששוהים במקום בין הנסיעות. בפועל שאריות אשפה מפוזרות בתחנה כל הזמן, אין בה פחים ואפילו לא ביתן קטן שבו יוכלו הנהגים לנוח.
מאחר שלנהגים ולציבור הנוסעים אין מקום להשליך אשפה או ספסלים לישיבה, הם זורקים שקיות אוכל ואריזות ברחוב. למעשה פרט למקום חניה מרווח לאוטובוסים אין במסוף דבר. שאריות של אוכל וניירת פזורים בצידי הדרך וגם השירותים הניידים שהציבו במקום הוזזו לא מזמן. תושבים טוענים שלפעמים הנהגים מתפנים בשטח הפתוח.
כך הפך המסוף הקטן למטרד של זוהמה, ריח רע ועזובה. הדיירים המתגוררים בסמוך פנו למוקד העירוני כמה פעמים, אך נכון לעכשיו לא רואים שינוי באופק. בינתיים ערימות הזבל כבר מתחילות לגלוש במדרגות לכיוון רחוב קובובי, במורד הגבעה. התושבים מתלוננים גם על העובדה שהמסוף לא הוסדר כראוי וגם על כך שהעירייה לא מנקה את המקום בתדירות מספקת ולא שולחת פקחים לאכוף את החוק במקום.
העירייה: "בעקבות תלונת מצד התושבים הוזזו השירותים הכימיים כ־30 מטר הצידה. בקטע הרחוב עצמו מתבצע ניקיון כל יום. בשנת 2019 בכוונתנו לבנות מסוף אוטובוסים חדש ברחוב ב־13 מיליון שקל".
אגד: "במקום הוצבו שירותים כימיים לנוחיות הנוסעים הנהגים כדי למנוע הטלת צרכים בשטח. ככל הידוע לנו הם לא הוצאו ממקומם".