זה לא כל כך נעים לראות גן סגור: מי שהגיע בסוף השבוע האחרון לגן המפלצת הופתע לגלות כי המקום סגור לרגל שיפוצים. כעת תושבים רבים מתלוננים על העיתוי הבעייתי שנבחר לשיפוץ המקום, על היעדר החלופות ואפילו על התחביר השגוי בשלט.
בסוף השבוע שעבר התאכזבו רבים מילדי העיר לגלות כי גן רבינוביץ' בקרית יובל, הידוע יותר כ'גן המפלצת', סגור. גדר מתכת הוצבה סביב לשונות המפלצת, שעליהן נוהגים הילדים להתגלש, ושלט צהוב הודיע כי אסור להשתמש במתקנים. באותה גדר נתקל ביום שבת האחרון גם ארז טוויל, תושב גילה ואב לשלושה ילדים קטנים. "זאת לא הפעם הראשונה שאני מביא את הילדים שלי במיוחד כדי לשחק במפלצת", הוא אומר. "הם אוהבים את הגן, ולכן האכזבה גדולה". טוויל וילדיו ניסו למצוא גן נוסף באזור, אך גם הוא היה הרוס ובשיפוצים. "ביקרנו השבוע חברים במרכז ופשוט קינאנו במה שיש להם שם".
טוויל אינו היחיד. אל מערכת "ידיעות ירושלים" הגיעו פניות נוספות מהורים שביקשו לבלות במפלצת וגילו כי היא סגורה. רבים מהם התקשו להבין מדוע דווקא כעת, בעיצומן של חופשות החגים, בחרו בעירייה לשפץ את הגן. "עוד מעט יום כיפור ומיד אחריו חופשת סוכות. למה בער להם דווקא עכשיו לסגור את השערים?" שאלה השבוע אורלי דוד, תושבת אורה.
טוויל העלה לפייסבוק פוסט עם תמונה של הגן הסגור וזכה לתגובות רבות. "אני קורא לכל מי שידו בדבר לנסות לזרז את תהליכי השיפוץ של המפלצת היקרה שלנו", כתב.
אלא שהטענות לא היו רק על סגירת הגן. "אצלנו המבוכה היתה כפולה", מספרת דולי יעקב, שהגיעה עם שני ילדיה - תאומים בני שבע. "אנחנו דוברי אנגלית בבית והתחביר בשלט היה פשוט מביך. אני לא יודעת מי כתב אותו, אבל דובר אנגלית הוא לא. אפילו הילדים שלי הופתעו מהטעות הבסיסית שהופיעה בו".
תגובת העירייה: "בשל בעיה בטיחותית במגלשות 'גן המפלצת' נאלצנו לסגור את המתחם ולבצע את התיקון הנדרש. שלומם של הילדים המבקרים במתקן הינו מעל לכל ועל כן לא ניתן היה לדחות את התיקון. לגבי טעות הכתיב: הוזמן שלט חדש".