בשכונת בית הכרם זועמים על סניף הדואר המקומי שהפך מקום המיועד לנכים, לחנייה פרטית של העובדים במקום. בעבר הכניסה לסניף כללה מדרגות ולידן היה שלט "חניה פרטית - דואר ישראל".
1 צפייה בגלריה
החניה בכניסה לדואר
החניה בכניסה לדואר
החניה בכניסה לדואר
(צילום: פרטי)
בהמשך, במטרה להנגיש את המקום לבעלי מוגבלות, המדרגות בוטלו והפכו לעלייה מדורגת המתאימה גם לכסאות גלגלים. החנייה הצמודה נצבעה כחול וסומנה כחניית נכים. בצמוד הוצב שלט שבו נכתב: "נכה יקר - אם ברצונך לחנוך בחנית נכה נא התקשר למנהל סניף הדואר 02-5312128".
תושבים מתלוננים כי החניה תפוסה באופן קבוע על ידי רכבים של עובדים בסניף, וכאשר מתקשרים למספר הטלפון שעל השלט, מגלים שהקו מנותק. גם ניסיונות לחפש בגוגל מספר טלפון אחר של סניף, או עיון בשלטים שעל דלת הכניסה למקום, איננו מספק מספר חלופי.
כאשר מנסים לקבל סיוע מעובדי המקום, הם מפנים למנהל הסניף שטען: "זו חניה של הדואר. במידה ואין מקום, אז אנחנו דואגים להוציא את הרכב, אבל במידה ויש מקום, אנחנו חונים שם... למה להזיז מכוניות? אם יש חניה – למה לטרטר אנשים? אנחנו עובדים".
מדואר ישראל נמסר: "אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח והנושא הועבר לבדיקה. במידה והתבצעה חניה בחניית נכה בניגוד לנהלים, היא תיפסק מיידית. בכל מקרה נפעל לעדכון הטלפון בשלט ליצירת קשר עם הסניף".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים