תושבי הקטמונים, תחנו ותתרווחו. המגרש המוזנח שהיה בצומת הרחובות קנאי הגליל ואלכסנדריון ושימש כמקום חניה עבור תושבי השכונה ובאי בית הספר הנמצא בסמוך, עובר בימים אלו מתיחת אספלט.
2 צפייה בגלריה
החניון החדש בקטמונים
החניון החדש בקטמונים
החניון החדש בקטמונים
(צילום: עיריית ירושלים)
תושבי האזור, שסובלים ממצוקת חניה, הסתפקו במגרש שעד כה לא היה מפולס ושטחו היה קטן, מה שגרם לצפיפות. כמו כן על חלק ניכר ממנו הושלכה כמות רבה של פסולת, שהפכה למפגע של ממש. בנוסף הכניסה למגרש היתה דרך הצומת ומעברי החציה, כך שנשקפה סכנה גדולה להולכי רגל במקום.
לאחר פנייה של המינהל הקהילתי לאגף החניה בעירייה, שבה העלו את הסכנה הקיימת במקום, הוחלט להכשיר את המגרש לחניון ולהגדיל אותו. המגרש קורצף והודק מחדש, שטחו הורחב עד למטע הזיתים הסמוך, וכעת קיבולת המגרש עומדת כעת על כ־55 מקומות חניה.
כמו כן הכניסה לחניה הוסדרה באמצעות תמרור והיא מתבצעת כעת מרחוב אלכסנדריון, כדי למנוע את סיכונם של הולכי הרגל. פתיחת המגרש לשימוש הציבור צפויה להיות עוד השבוע. רווחה נוספת לבעלי הרכבים נובעת מכך שהמגרש יהיה פתוח לציבור ללא תשלום.
2 צפייה בגלריה
עו"ד יוסי חביליו
עו"ד יוסי חביליו
עו"ד יוסי חביליו
(צילום: יואב דודקביץ')
"החניון ברחוב קנאי הגליל הוא חלק מהתוכנית שלי לבניית חניונים זמניים בשכונות", אומר מחזיק תיק החניה בעיר, עו"ד יוסי חביליו. "אנחנו מקדמים בניית כמה חניונים במקביל ברחבי העיר, בתקווה שבתוך שנה יהיה מהפך שיקל את מצוקת החניה בכל השכונות".