"הפקת הלקחים שלי מהקורונה בשנה שעברה היא - בואו נתרכז במבוגרים. אנחנו יודעים שהדבקה של הילדים מדביקה בסופו של דבר גם את המבוגרים. לכן צריך להתרכז בחיסון המבוגרים כדי לשמור עליהם". כך אומר בראיון מיוחד ל-mynet ירושלים ראש העירייה משה ליאון. הראיון התקיים השבוע במסגרת ועידת החינוך של מרכז השלטון המקומי.
ראש העירייה הגיב על המידע שפרסם משרד הבריאות השבוע לפיו ירושלים נמצאת בין הערים שבהן התחסנו פחות: "אנחנו כרגע פועלים נמרצות כדי לחסן יותר ויותר תושבים. אנחנו פותחים מתחמים המוניים שיוכלו להגיע אליהם כל המבוטחים של קופות החולים. אם היה אפשר לפתוח יותר הייתי פותח".

צפו בראיון המלא:


ליאון הדגיש עוד כי בעירייה מתכוננים לתסריטים שונים עם פתיחת שנת הלימודים. "אם תהיה התפרצות בבית ספר - נסגור כיתות, אני מקווה שלא נגיע לסגירת בתי ספר".
במהלך הראיון, שהתקיים כמה שעות לפני ההחלטה להפסיק את הבדיקות הסרולוגיות ההמוניות בכל רחבי הארץ, חזה ליאון את העתיד לקרות ותקף בחריפות את ההתנהלות בנושא: "הנושא הסרולוגי מתנהל בצורה לא טובה, הייתי עוצר באופן מיידי את הבדיקות. אי אפשר להמשיך ולשגע את ההורים. צריך לעשות סרולוגי רק בצורה מסודרת ומבוקרת".