החופשה שהסתיימה במעצר: משטרת ירושלים ממשיכה בחקירת התגרה האלימה שפרצה אתמול (שבת) בשעות אחר הצהריים במלון היוקרה "הרבט סמואל" במרכז העיר, במהלכה נעצרו כ-8 מעורבים. החשד כי הרקע לאירוע הוא סגירת חדר האוכל בשעה שאינה התאימה למעורבים שחגגו אירוע "שבת חתן".
1 צפייה בגלריה
תיעוד הקטטה בבית המלון
תיעוד הקטטה בבית המלון
תיעוד הקטטה בבית המלון
(צילום: דוברות המשטרה)
במהלך הדיון, אחד המעורבים התפרץ "אעשה את זה שוב על מנת להגן על משפחתי". חשוד נוסף טען בחקירתו כי אחד מעובדי המטבח איים בסכין על אחותו, הנמצאת בחודש תשיעי להריונה. במהלך הדיון אחד העצורים פרץ לעבר החוקר "אני אעשה את זה עוד פעם, אגן תמיד על בני משפחתי".
(תיעוד הקטטה)
עורכת דינו של אחד העצורים בפרשה תקפה את התנהלות המשטרה "אני מבינה שדוחות פעולה של שוטרים שנכחו במקום טרם נכתבו, כלומר השוטרים שנכחו במקום לא רק שהיו רשלנים ולא דאגו שמצלמות הגוף שלהם יעבדו. השוטרים צריכים היום, אחרי 24 שעות להיזכר את מי הם ראו, מה הוא לבקש״.
עוד בחדשות:
עורכת דין של עצור אחר בפרשה טענה במהלך הדיון כי "אתמול בשעה 16:30 קיבלתי טלפון מאימו של המשיב, שהיא חברה שלי, היא אמרה לי שאיימו עליה ועל בתה שנמצאת בהריון בחודש 9 ושהם מפוחדות והתחיל בלגן עם העובדים במלון. מדובר בילדה בת 23 בהריון שאיימו עליה בסכין והעובד לא עצור? זה לא ייתכן״.
בית משפט השלום האריך את מעצרם של חמשת המעורבים מתוך שמונה "אירוע שהחל בשמחה רבה הסתיים בתגרה חמורה, באירוע אלים שלא היה צריך לקרות, וזאת ללא קשר לטענות ומענות שיש למי מאורחי המלון כלפי המלון".