חודש ספטמבר מאופיין עד כה בטמפרטורות גבוהות מעט מהממוצע לעונה, ואת החום אפשר להרגיש היטב בימים האחרונים. יום כיפור שיגיע בתחילת השבוע הבא ילווה במזג אוויר דומה, עם הקלה מצננת בערב ובבוקר — ועוד לפניו נציין את בואה של עונת הסתיו.
2 צפייה בגלריה
אופניים ביום כיפור
אופניים ביום כיפור
ילדים נוסעים באופניים ביום כיפור
(צילום: מוטי קמחי)
אך עוד לפני זה, היום (רביעי) הטמפרטורות ינועו בין 19 מעלות בלילה ל-25 ביום וילוו בעננים, בערב יהיה קריר. ביום חמישי מזג האוויר יהיה דומה וללא שינוי ניכר. בשישי תחול עליה ניכרת בטמפרטורות שיטפסו ל-31 מעלות בצהריים. בשבת עליה קלה נוספת ויהיה יום קיצי חם קלאסי.
2 צפייה בגלריה
בית כנסת
בית כנסת
מתפללים בבית כנסת
(אילוסטרציה: shutterstock)

ביום ראשון, ערב יום כיפור עדיין יהיה חם בצהריים עם טמפרטורות של 30 מעלות, אך עם כניסת הצום בערב, נרגיש בהקלה משמעותית ויהיה קריר. יום שני, יום כיפור יהיה קריר בתחילתו אך משעות הצהריים נרגיש שוב בחום. עוד בחדשות:
ובינתיים, בשבת הקרובה, נציין את כניסתה הרשמית של עונת הסתיו — ה-23 בספטמבר. בשירות המטארולוגי סיפרו השבוע כמה עובדות מעניינות על עונת המעבר: ״גשמי הסתיו נוטים להיות קצרים, אך בעלי עוצמות גבוהות במיוחד באזור החוף, מה שגורם לעתים להצפות באזור זה. עונת הסתיו היא העונה שעליה נכתב מספר השירים הגדול ביותר יחסית לעונות האחרות. בסתיו נמצא אזורנו בקרקע, בחלק גדול מהימים, תחת השפעת אפיק ים סוף שהינו שלוחה של שקע טרופי המצוי בסודן או בדרום חצי האי ערב. עם זאת עשויות להשפיע עלינו מערכות אחרות כמו שקעים חורפיים ראשונים״.
פורסם לראשונה: 02:33, 20.09.23