היום (שלישי) יערכו בירושלים שתי חתונות גדולות של חסידויות שונות ובמקביל יערך אירוע הכנסת ספר תורה לבית ספר חינוך מיוחד וגם הלווית רב — ההערכה היא כי בארבעת האירועים ישתתפו עשרות אלפי בני אדם ובעקבות כך המשטרה תבצע חסימות בשכונת רוממה הסמוכה לכניסה לעיר.
2 צפייה בגלריה
אלפי שוטרים נערכים לקראת הלוויה
אלפי שוטרים נערכים לקראת הלוויה
חסימות כבישים
(צילום: דוברות המשטרה)
מהמשטרה נמסר כי בשל האירועים ייחסם רחוב ירמיהו בשכונת רוממה בקטע שבין הרחובות צפניה לברנדס. בנוסף ייחסם לתנועה רחוב דובר שלום. נכון לעכשיו החסימה תתבצע משעות הצהריים עד הערב.
בשעה 15:30 מתוכננת להתקיים חתונה בחסידות בעלז, כשעה אחר כך, בשעה 16:30, חתונה של חסידות גור. התהלוכה להכנסת ספר התורה בבית הספר לחינוך מיוחד 'שיח סוד' תחל בשעה 18:45 ברחוב ירמיהו — בו עוברת כמות גדולה של אוטובוסים שעשויים לשנות את מסלולם. בנוסף, תתקיים גם הלווית הרב מנחם מנדל פקשר זצ"ל, רבם של חסידי ויזניץ באלעד. הלוויה תצא בשעה 21:30 מהיכל ישיבת ויזניץ ברח’ קנצלבויגן בהר נוף ירושלים לכיוון הר המנוחות בירושלים.
2 צפייה בגלריה
רחוב ירמיהו
רחוב ירמיהו
רחוב ירמיהו
(צילום: יואב דודקביץ')
"במקרה קיבלתי ווטסאפ מקולגה שלי שגרה בהר נוף, ששלחו להם הודעה בווטסאפ השכונתי על החתונה של חסידות גור", מספרת אודיה קליין, קלינאית תקשורת במכון השמיעה 'שמע קולנו', שאולצה לדחות תורים שנקבעו שלושה חודשים קודם לכן. "התקשרתי לעירייה ואמרתי להם שאני עומדת לבטל תורים שאנשים מחכים להם חודשים, שיגידו לי באילו שעות מתחילות חסימות הכבישים. אמרו לי שהם לא יודעים ולהתקשר ל-110. אמרו לי שם שהם לא יודעים ולהתקשר ל-106.
עוד בחדשות:
עוד היא מוסיפה: "מסתבר, שבכל שעה יש אירוע אחר. כשניסיתי לברר את חסימות הכבישים המתוכננות, לא קיבלתי מידע אמין מאף גורם משטרתי או עירוני, ולצערי, באתר של העירייה לא כותבים שום דבר בקשר לחסימות האלה".
פורסם לראשונה: 18:24, 05.06.23