אבל בפסגת זאב: רב"ט אופיר טסטה מצפון העיר נרצח במתקפת הטרור בעוטף עזה. "אופיר היה ילד של אהבת התורה והארץ. הוא לא התגייס עד שהוא לא למד גמרא", סיפר השבוע דודו של אופיר, שמעון טסטה. אופיר התגייס לפני חצי שנה לשריון ונהרג בקרבות בעוטף עזה.
1 צפייה בגלריה
רב"ט אופיר טסטה ז"ל
רב"ט אופיר טסטה ז"ל
רב"ט אופיר טסטה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
אופיר ז"ל גדל ונולד בפסגת זאב, שני מתוך ארבעה אחים להוריו טל ובטי. כשהיה נער למד בקרית נוער בירושלים. "שם הוא קיבל את המושג 'אהבת הארץ' וערכים. אחרי זה הוא עבר ללמוד בישיבה ברמת הגולן, ואחרי שנה עבר ללמוד בישיבה במצפה רמון. כשקראו לו לצה"ל הוא אמר: 'אני צריך ללמוד עוד קצת על אהבת הארץ כדי לשרת את המדינה'. הוא המשיך ללמוד עד שהרגיש מוכן לגיוס, ובגיל 20 וחצי התגייס לשריון ואחרי חצי שנה נפל".

קראו גם:

ביום שישי דיבר אופיר עם המשפחה, צילם להם תמונות של הטנק וכתב: "כמה יפה פה גבול עזה על הגדר". "כשבמשפחה דאגו לו הוא אמר: 'תירגעו, אני רק על הקו, יש עופות וירוק. הכל יפה'".
לדברי הדוד, אופיר וחבריו היו בקו הראשון וחטפו את המכה הראשונה. "הוא היה מלח הארץ, ילד של אהבת הארץ והתורה. הוא לא פחד מכלום, היה ילד ללא פחד. הוא אמר תמיד: 'זו המטרה שלי לשרת את המדינה. זו המצווה'. היה ילד צנוע, עושה בסתר בלי שאף אחד ידע, בענווה, בצניעות. החיילים האלה גיבורי הארץ שלנו. אנחנו מצדיעים להם. המשפחה מרוסקת. הסיפורים של החברים והמשפחות לא נגמרים".