משטרת מחוז ירושלים עצרה תושב מזרח ירושלים בחשד שהטריד מינית טרמפיסטיות צעירות שהסיע ברכבו. נציגי המשטרה ביקשו מבית המשפט לפרסם את שמו של החשוד אך שופט המעצרים, עמיר שקד דחה את הבקשה וטען כי הדבר עלול להביא לפגיעה בשמו הטוב. זאת למרות שבעניינו של החשוד הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות.
2 צפייה בגלריה
השופט: "אין אינטרס ציבורי"
השופט: "אין אינטרס ציבורי"
השופט: "אין אינטרס ציבורי"
(צילום המחשה: Shutterstock)

על פי ממצאי החקירה החשוד אסף את הקטינה כבת 15 באזור צומת רוזמרין אז נסע לפינה חשוכה בשכונת גילה, נישק את הקטינה, הוריד את חולצה והחל לנשקה באזורים אינטימיים. 
עם חקירת הפרשה, התקבלה במשטרת מעלה אדומים תלונה נוספת, גם היא של קטינה הטוענת כי הוטרדה על ידי החשוד. ובמשטרה חושדים כי מדובר בדפוס פעולה חוזר. 
״עולה מהחומרים שבפניי, כי בשונה מהאופן בו הוצגו הדברים, נטילת האחריות על ידי המשיב נעשתה בשלבים וזאת רק בתגובה לכך שהוטח בפניו חומר המעיד באופן חד משמעי על מעורבתו וחלקו בתוך הרכב בו על פי החשד בוצעו העבירות״, ציין שופט המעצרים עמיר שקד. 
2 צפייה בגלריה
עמיר שקד
עמיר שקד
עמיר שקד
(צילום: יואב דודקביץ')

עוד הוסיף: "נקודת המוצא כי בשלבי חקירה חזקת החפות עומדת למשיב - וגוברת על הצורך בפרסום שמו. כל עוד לא הוגש כתב אישום ובהיעדר שיקולים של אינטרס ציבורי בפרסום שמו של המשיב, נקודת האיזון תמיד נוטה לשמירה על שמו הטוב של המשיב ואי פרסום שמו או כל פרט מזהה". בסיום הורה השופט שקד להאריך את מעצרו בשלושה ימים. מדובר בהארכת מעצר שלישית טרם הגשת הצהרת תובע.