שוטר המשמש כסייר ביחידת המקומות הקדושים במחוז ירושלים פוטר בימים האחרונים משורות המשטרה לאחר שבמסגרת חקירה של המחלקה לחקירת שוטרים עלה חשד כי קיים קשר מיני עם שבחית (שוהה בלתי חוקית). בתמורה לקשר זה אפשר לה על פי החקירה להישאר בשטח ישראל. התיק הפלילי במח"ש אמנם נסגר אך במשטרה הוחלט לפטרו.
2 צפייה בגלריה
שוטר
שוטר
שוטר
(צילום: דוברות המשטרה)
במכתב הפיטורין שתוכנו הגיע לידי mynet, כתבה ניצב עינת גיל – צובארי, ראש אגף משאבי אנוש במשטרה: "בעקבות החקירה הפלילית שהתנהלה, לאחריה הוחלט ע"י מח"ש לסגור את התיק נגדך תוך המלצה להעמידך לדין משמעתי בעבירה של התנהגות שאינה הולמת, שקלתי את נושא המשך שירותך בחיל".
2 צפייה בגלריה
הר הבית
הר הבית
הר הבית
(צילום: אדווה חולי)
"מחומר החקירה בתיק, לרבות הודעתך במח"ש עלה, בין היתר, כי ניהלת קשר שכלל חילופי הודעות בעלות אופי מיני עם תושבת בית ג'אלה ושוהה בלתי חוקית בישראל במתחם הר הבית, בו שרתת. בהודעתך מסרת כי אתה מכיר אותה מעל לשנה וכי הנך מודע להיותה תושבת שטחים וכי מעולם לא עיכבת אותה. אישרת כי נתת לה את מספרך הנייד וכי יזמת את ההתקשרויות עמה. עוד אישרת כי ניהלת עימה שיחות והתכתבויות בעלות אופי מיני במשלך משמרות ולא דיווחת על כך למפקדך. אישרת כי אתה מודע לעובדה כי אסור לשוטר להיות בקשר כזה עם שוהה בלתי חוקית והודית כי היה בכוונתך לנדל עמה קשר מיני, אולם הדבר לא יצא לפעול, למעט המסרונים״.
ניצב צובארי סיכמה את מכתבה "לאחר שקיבלתי את המלצת הגורמים הרלוונטיים לעניין, הגעתי לכלל מסקנה כי התנהלותך מצביעה על כשל בהבנת הנורמות המצופות משוטר בארגון"