"בעל פעמיים את המתלוננת נגד רצונה": גבר כבן 40 העובד בתחנה המרכזית בירושלים מואשם באונס אישה שעבדה יחד עמו בחנות לממכר מזון. על פי כתב האישום הוא ביצע בה פעמיים אונס ומעשים מגונים בניגוד לרצונה. המקרים המתוארים בכתב האישום התרחשו לפני 4 שנים.
2 צפייה בגלריה
התחנה המרכזית ירושלים
התחנה המרכזית ירושלים
התחנה המרכזית ירושלים
(צילום: אדווה חולי)
על פי כתב האישום, בשנת 2018 עבדו שניהם בחנות לממכר מזון בתחנה המרכזית. "במהלך עבודתה, נהג הנאשם להעיר למתלוננת הערות בעלות אופי מיני, ולעיתים נגע עם ידיו בגופה כאשר עברה בסמוך אליו, ללא הסמכתה לצורך גירוי", נכתב באישום, "באחד המקרים אף אחז הנאשם בחזה של המתלוננת מעל לבגדיה ללא הסכמתה לשם גירויו וסיפוקו המיני".
2 צפייה בגלריה
התחנה המרכזית
התחנה המרכזית
התחנה המרכזית
(צילום: שלומי כהן)

באחת ממשמרות הבוקר, בה עבדה המתלוננת לצד הנאשם ובסמוך לשעות הצהריים הם ירדו אל קומת המחסן שבינה גם החניון בו החנה את רכבו על מנת להעלות סחורה. המתלוננת התקשתה תחילה בפתיחת הדלת, וכאשר הצליחה הגיע הנאשם ונכנס אחרי אל המחסן. "בשלב זה, בו החלה המתלוננת לחפש אחר הדרוש לה להמשך העבודה, חיבק הנאשם את המתלוננת כשגבה מופנה לעברו והחל לנשק אותה בצווארה. הנאשם הכניס את ידיו מתחת למכנסיה ותחתוניה של המתלוננת, ואמר כי עליה להמשיך לחפש את הסחורה". לאחר מכן הוא יצא מהמחסן על מנת לכבות את רכבו, חזר כאשר הוא נועל את הדלת עם כניסתו.
הנאשם ניגש בשנית אל המתלוננת, חיבק אותה והכניס את ידיו לתחתוניה ולאיבר מינה. בנוסף, הוא ניסה לנשק אותה למרות שניסתה למנוע ממנו לעשות כן. בהמשך השכיב אותה על שתי קופסאות שהיו במקום בזמן שהמתלוננת מבקשת ממנו לחדול ממעשיו. "הנאשם השיב כי לא יכניס את איבר מינו, והוריד את מכנסיו ואת מכנסי המתלוננת", נכתב באישום ובהמשך אנס אותה. "במעשים המתוארים בעל פעמיים הנאשם את המתלוננת שלא בהסכמתה החופשית, וכן ביצע הנאשם במתלוננת מעשים לשם גירוי וסיפוק מיני, שלא בהסכמתה החופשית". הפרקליטות מייחסת לו שני אישומי אינוס ומעשים מגונים.