תקפה ושיקרה: המחלקה לחקירת שוטרים מאשימה את אוריאן בן כליפא בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממשית ושיבוש מהלכי משפט.
4 צפייה בגלריה
בן כליפא, מימין
בן כליפא, מימין
בן כליפא, מימין
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק, shutterstock)

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלי ערן, לפני כחודשיים הוצבה הנאשמת באזור שער האריות בירושלים וביצעה חסימה במקום. המתלוננת ואחיה ביקשו מהנאשמת לעבור את החסימה והנאשמת סירבה לכך. בשלב מסוים הנאשמת דחפה את המתלוננת אחורנית, המתלוננת ביקשה שלא תעשה כך והנאשמת דחפה אותה פעם נוספת.
4 צפייה בגלריה
שוטרים בשער האריות
שוטרים בשער האריות
שוטרים בשער האריות
(צילום ארכיון: יואב דודקביץ')
בהמשך, לאחר שאחיה של המתלוננת ניסה להתערב הנאשמת תפסה אותו בצווארון חולצתו בעוד המתלוננת ניסתה לחלצו. בשלב זה, תפסה הנאשמת את המתלוננת, משכה והסירה ממנה את החיג'אב אשר עטתה על ראשה. אז משכה הנאשמת את שערותיה של המתלוננת, נתנה לה מכה מאחורי האוזן והפילה אותה ארצה. במהלך משיכת החיג'אב, נשרטה הנאשמת בפניה. בהמשך לכך, הנאשמת הובילה את המתלוננת אל תחנת המשטרה כשהיא אוחזת בשיערה ובצווארה.
4 צפייה בגלריה
משרדי מח"ש
משרדי מח"ש
משרדי מח"ש
(צילום: אוהד צויגנברג )

בתחנת המשטרה הנאשמת הושיבה את המתלוננת בחוזקה על הכיסא, נעמדה מולה והורתה לשוטר שהיה עמה לנעול את הדלת. הנאשמת חנקה את המתלוננת בצווארה וטלטלה אותה מספר פעמים, למרות בקשותיה החוזרות ונשנות של המתלוננת כי תפסיק. לאחר מכן הנאשמת אזקה את המתלוננת וליוותה אותה לניידת המשטרה. כתוצאה ממעשיה של הנאשמת נגרמו למתלוננת נפיחות וסימני חבלה על צווארה. בדוח הפעולה ובהודעה שמסרה במשטרה כתבה הנאשמת בכזב כי המתלוננת היא זו שתקפה אותה. בעקבות כך, המתלוננת נעצרה למשך לילה בתחנת המשטרה ונחקרה באזהרה בחשד לתקיפת שוטר.
4 צפייה בגלריה
שער האריות
שער האריות
שער האריות
(צילום: עמית שאבי)
הלוחמת מואשמת גם בעבירה של שימוש מהלכי משפט, לאחר שערכה דו״ח פעולה שקרי בו כתבה בכזב כי המתלוננת דחפה אותה, שרטה אותה בפניה בשתי ידיה, משכה בשערותיה וניסתה להפילה ארצה. "בגין תיאוריה אלו, נחקרה המתלוננת בשעה 23:23 באזהרה בחשד לתקיפת הנאשמת ונעצרה למשך הלילה בתחנת המשטרה"