חברת שיכון ובינוי נדלן, המחזיקה בבעלותה בנכס של בית טיילור בקרית יובל ומנהלת מאבק משפטי לפינוי המתחם מול המינהל הקהילתי יובלים והתושבים, פנתה ללשכה המשפטית בעירייה בדרישה לאסור על חבר המועצה עו"ד יוסי חביליו להיות פעיל בהליך המשפטי המתנהל בעניין.
2 צפייה בגלריה
יוסי חביליו
יוסי חביליו
יוסי חביליו
(צילום: יואב דודקביץ')
לטענת החברה מדובר בניגוד עניינים וכי חבר מועצה אינו יכול להגיע באופן עצמי ולבקש אף לשאת דברים ולטעון טענות מול בית המשפט נגד החברה ובעד התושבים והמינהל הקהילתי. זאת ועוד במצב בו חביליו, כעורך דין פרטי, ייצג בשעתו עד שנת 2017 את מינהל הקהילתי יובלים והיה מעורב במשא ומתן ובדין ובדברים שהתנהלו אז מול שיכון ובינוי.
שיכון ובינוי דורשים את התערבותו בנושא של היועץ המשפטי לעירייה, עו"ד אלי מלכה להורות לעו"ד חביליו שלא להמשיך בפעילותו הציבורית והמשפטית. עוד הם טוענים כי חביליו פנה גם ביוזמתו לעירייה שתעזור למינהל ולתושבים והוא פועל בדרכים שונות לסייע בתביעה וכי עליו לחדול מכל פעולותיו בנושא זה.
2 צפייה בגלריה
בית טיילור
בית טיילור
בית טיילור
(צילום: יואב דודקביץ')
חבר מועצת העירייה, עו"ד יוסי חביליו מסר: "כנראה שיכון ובינוי מפחדים ממני, אין שום ניגוד עניינים, ואני עדכנתי גם את היועץ המשפטי לעירייה. אני מתכוון להמשיך לטפל בעניין בכל הכוח על מנת לשמור על מתחם בית טיילור לטובת התושבים ולא לתת לכרישי הנדל"ן להשתלט עליו".
מעיריית ירושלים נמסר: "פנית החברה הועברה אל היועץ המשפטי לעירייה, שבוחן אותה בימים אלה וישיב בהתאם".