צעיר בן 23 מרמת נעצר לאחרונה בחשד שהפיץ ומכר קאנביס בירושלים. הוא פעל תחת הכינוי "צב נינג'ה" ולצורך הפעילות שכר חדר בבית מלון שלטענת המשטרה הפך ל״תחנת סמים״.
1 צפייה בגלריה
קאנביס
קאנביס
קאנביס
(צילום: shutterstock)
בתוך שעות ספורות בלבד, הוא הצליח למכור קנאביס באלפי שקלים לחמישה לקוחות ברחבי ירושלים. ההזמנות בוצעו באמצעות קבוצה ייעודית למכירת המריחואנה בשם 'צבי הנינג'ה' באפליקציית הטלגרם, אשר אליה השתייך הצעיר שנעצר וכתב אישום הוגש נגדו. ● עדכונים גם בטוויטר של mynet
מחקירת התיק עולה כי הצעיר שעד לחודש אפריל השנה היה עובד עיריית תל אביב ואשר פוטר לאחר תקופת החל"ת אליה הוצא בעקבות מגיפת הקורונה, נאלץ למצוא לעצמו אפיק הכנסה חדש. הוא חבר לקבוצת הסחר בקנאביס המתנהלת באפליקציית הטלגרם, ונעצר בשעה שעסק במכירת הסם ברחבי הבירה.
"העצור ביצע אירועי סחר בכמויות רבות אף יותר, ואף שכר חדר במלון רק לצורך כך", מספר גורם במשטרה, "עולה אינדיקציה כי לעצור חלק מהותי באותה קבוצת טלגרם המנהלת סחר בסמים בהיקפים ניכרים". כאמור, במשטרה טוענים כי בחדר המלון אותו שכר הצעיר במרכז העיר שימש לו "תחנת סמים", כדבריהם. בארון החדר נמצא התיק ובו עשרות שקיות במשקל של כמה מאות גרמים של קנאביס מזנים שונים.
בבית המשפט טען הצעיר כי הוא לא אחד מצבי הנינג'ה, אלא רק שליח על קטנוע. בני משפחתו ההמומים אשר הגיעו לבית המשפט ושמעו כי בן משפחתם הסתבך בכתב אישום המייחס לו סחר בסמים התחייבו בפני השופט הבכיר בבימש השלום בירושלים יהושע צימרמן, כי במידה ויסכים לשחררו למעצר בית בפיקוחם, הם ידעו להגביל את צעדיו. "ההמתנה לתסקיר שירות מבחן אורכת שישה שבועות, ואין הצדקה להותרת העצור במעצר לתקופה כה ממושכת", ציין השופט בחמלה על סוחר המריחואנה, "מדובר במי שהוא ללא עבר פלילי, והתרשמתי שהמפקחים יציבו לו גבולות", קבע השופט ששחרר את צב הנינג'ה למעצר בית מלא בבית אחותו בפתח תקווה.