חברת המועצה ד"ר לורה ורטון מאיימת לתבוע את אריה קינג לאחר שטען כי ורטון יחד עם פעילים נוספים, קיללה את אנשי הציונות הדתית וכינתה אותם ״חמאסניקים״. היא הציבה לה אולטימטום עם דרישה כי יחזור בו מההשמצות.
1 צפייה בגלריה
ורטון וקינג
ורטון וקינג
ורטון וקינג
(צילום: מולי גולדברג)

ורטון מסרה כי ״בניגוד להשמצות הפרועות של קינג, עמדנו והשתתפנו בטקס זיכרון לחללי צה״ל ולהרוגי ה-7 באוקטובר. הטקס התקיים ב-14 באוקטובר והופרע בצרחות על ידי ביריונים, דוגמת הביריונים שהציתו את מאהל המשפחות של החטופים. פניתי למשטרת ישראל והגשתי תלונה, בידיי צילומים ועדויות. כל ניסיון להוציא דברים מהקשרם כדי לשסות ולפגוע בי ובתרומתי למשפחות החטופים הוא ניסיון מביש. על אחת כמה וכמה בערב בחירות. אמשיך לפעול למען משפחות החטופים בכל ימות השנה ולעולם לא נפחד מפשיסטים״.
קינג אמר השבוע: "לא ייתכן מצב שבזמן בו נופלים בקרב מיטב בניה של הציונות הדתית, חבורת אנרכיסטים וביניהם חברת מועצת העיר ירושלים מתנפלת בצעקות על משפחה מהציונות הדתית. הכינויים 'חמאסניקים' לבני הציונות הדתית ו'מושחתים' לרבני הציונות הדתית הם חרפה שאין לקבל אותה. חייבים למנוע מהשמאל הקיצוני להשתלט על ירושלים. רק מאוחדים גדולה וחזקה תהווה תשובת משקל ראויה לטירלול של השמאל הקיצוני ששואף להשתלט על ירושלים".