מה הדבר הכי מעניין שעשית בעיר?
מרבים לחשוב שלוחמי אש זה רק שריפות. אחד האירועים שהכי עיצבו אותי היה אירוע דריסה, כשטרקטור עלה על רכב ומחץ אותו והיינו צריכים לחלץ ממנו אדם, פשוט מתוך הריסות רכב. זה האירוע שלא אשכח והוא חקוק לי בנשמה.
1 צפייה בגלריה
רס"רית שושי משעלי
רס"רית שושי משעלי
רס"רית שושי משעלי
(צילום: רפי קוץ)
כמה זמן גרה בירושלים?
נולדתי כאן ואוטוטו חוגגת 43 שנות מגורים בעיר. אני רווקה, אמא לשי דוד בן ה־11, תושבת שכונת קרית יובל, שבה גם נולדתי. אוהבת וקשורה מאוד לשכונה שלי.
למה לגור בירושלים?
אני לא מחליפה את ירושלים בשום עיר אחרת וזה מתוך בחירה ואהבה. משפחתי כאן, זהו מקום הולדתי, אני אוהבת את העיר הזו, וזה לא רק בגלל הרגל ונוחות. לא יודעת להסביר, אבל משהו באווירה, באנשים, העיר. היא מרגישה לי עוגן.
אז מה הלאה?
להמשיך בכיבוי - לגדול ולהתפתח בארגון, שאני חלק ממנו כבר 16 שנים, ולעשות נאמנה את העבודה שאני כל כך אוהבת. לגדל את הילד היפה שלי בנחת ושלווה. הייתי מאוד רוצה שאנשים יהיו מודעים לתוצאות הקשות של תאונות דרכים, מראות שאנחנו חווים יומיום. הייתי רוצה להעלות את המודעות להצתות, שריפות ורשלנות כי חייבים להציף את זה בחינוך מגיל קטן.
מה הכי גרוע בעיר?
זה אומנם רגעי ונכון לעכשיו אבל מאוד מעצבן - השיפוצים בעיר בלתי נסבלים. הכבישים, הפקקים, חמש דקות נסיעה לוקחות שעות. האבק, אין מודעות לכך שאנשים סובלים מזה. אני לא חושבת שנכון לעשות הכל במכה אחת.
מקום סודי בעיר
לא ממש סודי, אבל ללא ספק המקום שעיצב אותי כילדה וכבוגרת, והכוונה לגן המפלצת. הרבה מאוד רגעים, חוויות, וגם קצת סודות. לאחרונה המקום שלי הוא סטודיו be1 של רוני הלל בסינמה סיטי. האימונים שם פשוט מנקים את הנפש.
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
זה אומנם עדיין טרי, אבל החודש איבדנו בירושלים אדם יקר, המפקד שלנו אבי גוזלן ז״ל, שהיה המפקד הישיר שלי שנים רבות. מעבר למפקד הוא היה חבר טוב ונשמה טובה, מלאך של ממש. הלוואי שהייתי יכולה לשבת איתו לעוד כוס קפה אחת, רבע שעה, חצי שעה, רק כדי שיישאר לי ממנו יותר.