יחידת התביעות במשטרת ירושלים הגישה הבוקר (ד') כתב אישום חמור נגד גבר בשנות ה-20 לחייו שנעל את אשתו בחדר, קשר את ידיה ובמשך שעתיים התעלל בה – זאת בזמן שבני משפחתו נמצאים בדירה. החקירה העלתה כי הבעל שיתף את הרב שלו וסיפר כי כלא את אשתו בשתי הזדמנויות אך לא העביר את המידע למשטרה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.
1 צפייה בגלריה
קשר את ידיה של אשתו
קשר את ידיה של אשתו
קשר את ידיה של אשתו
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד הילה אילנה שושני, בתאריך ה-6.4.21 בשעות הבוקר הגיעה האישה לדירת הורי בעלה בשכונת בית וגן על מנת להביא לו ארוחת בוקר. משלא היה מענה בדירת המגורים האישה השאירה את האוכל מחוץ לדלת הבית כאשר לפתע הבחינה בבעלה וסיפרה לו כי היא בדרך לראיון עבודה. "הנאשם חיבק את המתלוננת כשהוא עומד מאחוריה ואמר לה: 'התגעגעתי אליך אני אוהב אותך, את שקרנית גרועה ואני יודע שאת סתם משקרת שאת תחזרי אליי ושיש לך ראיון עבודה'. המתלוננת החלה לבכות והנאשם אמר לה- 'אני לא מאמין לך. כמו שאמרת לי שאת באה לישון איתי בלילה ולא באת לישון איתי'".
על פי המתואר, הבעל משך את אשתו בחוזקה לדירת המגורים תוך שהוא בועט ברגליה. "בזמן בו המתלוננת והנאשם עלו במדרגות לקומה החמישית לכיוון הדירה, אמר הנאשם למתלוננת: 'לא כדאי לך לצעוק, אם את תצעקי אני אתן לך מכה אחת שתשתתקי ותלכי לבית חולים. את יודעת למה אני מסוגל'", נכתב בכתב האישום.
על פי כתב האישום, הבעל אצליח להכניס את אשתו לחדר, חטף מידה את המכשיר הנייד. "הנאשם אמר למתלוננת 'בואי תתני לי חיבוק" והושיט את ידו לכיוונה. המתלוננת התקרבה על מנת לחבק את הנאשם אך הוא דחף אותה באמצעות שתי ידיו ואמר: "אני יודע שאת שקרנית ואני מבין מתי החיבוק שלך אמיתי או מזויף". בשלב זה נטל הבעל חבל, הורה לאשתו לשבת וקשר את ידיה ואמר לה: "אני יודע שאני גורם לך לסבול אבל חמש הדקות של הקשירה לא משתווה לכל הסבל שאת עושה לי בנישואין מיום החתונה. אני יכול לקשור לך גם את הפה ואת לא תוכלי לדבר ולא כלום". כאשר האישה החלה לבכות צעק: "איזה סגורה ומופנמת את, זה לא יאמן, עכשיו אנחנו נוסעים לרבנות ואת אומרת שאת רוצה להתגרש".
חומרי החקירה מלמדים כי במשך כשעתיים התעלל באשתו: "לאחר כשעתיים, כשהנאשם הבחין שאפסו כוחותיה של המתלוננת, אמר הנאשם למתלוננת: 'את לא טובה, אף גבר לא יסתדר איתך'. המתלוננת ניצה שעות כושר, קמה מהר מהכורסא והצליחה לצאת מהחדר. בתגובה. דחף הנאשם את המתלוננת מאחור, קפץ על המתלוננת והביא לנפילתה". עוד עולה כי בזמן התקיפה בני משפחתו של הבעל שהו בדירת המגורים ולא עשו מהומה להפסיק את התקיפה.
במסגרת החקירה נגבתה עדות מרבו של הבעל. הרב סיפר כי ידע שיש "בעיות בתקשורת בין בני הזוג". עוד אמר כי הבעל סיפר לו שהוא נועל את אשתו בחדר בשתי הזדמנויות, אך לא דיווח זאת למשטרה.