לבקשת mynet ירושלים: בית משפט המחוזי בירושלים התיר לפרסם היום (שלישי) את שמו של הפסיכולוג הקליני, יובל כרמי, החשוד בביצוע מעשים מגונים במטופלת בשנות ה-20 לחייה. המטופלת היתה עדת ראיה לרצח שירה בנקי ז"ל במצעד הגאווה שהתקיים בירושלים לפני כ-6 שנים. מחומרי החקירה עולה כי עד עתה נמסרו כ-9 עדויות נוספות במסגרת החקירה. כמו כן מחשבו האישי ומכשירי הנייד של הפסיכולוג הוחרמו במסגרת החקירה.
1 צפייה בגלריה
יובל כרמי, הפסיכולוג החשוד בפגיעה מינית במטופלות שלו
יובל כרמי, הפסיכולוג החשוד בפגיעה מינית במטופלות שלו
יובל כרמי מובא להארכת מעצרו בשבוע שעבר
(צילום: לירן תמרי)
"המשטרה ביצעה פעולות חקירה משמעותיות אשר חיזקו את החשדות נגד המשיב כלפי המתלוננת הראשונה ומבלי לנקוט איך, אך כמו שסברתי בדיון הראשון, יש אירועים נוספים", אמר אתמול נציג המשטרה, עו״ד שלומי בן דור. עוד הוסף כי ״מעשיו של החשוד מלמדים על שיטתיות״.
כרמי, יליד 1955 מתגורר בירושלים ומנהל פרקטיקה פרטית כפסיכולוג קליני. בנוסף כרמי מורה להולודינמיקה ומורה מוסמך ליוגה. כרמי בעל תואר מוסמך בפיזיקה עיונית ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
סנגורו, עו"ד יהודה שושן אמר בעת דיון הארכת מעצרו בשבוע שעבר כי "הוא מודה כי עבר על הקוד האתי כאשר אישר את דבריה של המתלוננת וכשאישר את המעשים המיניים החמורים. הוא נסחף לסיטואציה עם המתלוננת וחשב שמדובר ברומן". עו"ד שושן הוסיף כי: "מדובר באירוע נקודתי של שני מבוגרים במודעות מלאה ורצונית משותפת, כל הצגת דברים בצורה שונה, הינה עיוות המציאות".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים