נרצחה בדרך לגן: הגננת בת שבע שגדלה באפרת היא האישה שנרצחה היום (ב') לעיני אחת משלוש בנותיה בפיגוע הירי בהר חברון. בת שבע היא תושבת בית חגי ואם לשלושה ועובדת כגננת ב"גן ירדן" ביישוב אפרת.
1 צפייה בגלריה
הגננת בת שבע ז"ל
הגננת בת שבע ז"ל
הגננת בת שבע ז"ל
(צילום: באדיבות מועצת גוש עציון)
חני ברוק מפקחת גני הילדים באפרת מטעם משרד החינוך: "בת שבע היתה גננת שכולה לב ונתינה, מסורה ומחבקת. היתה בדרך לפגוש חברות ולהכין את הגן לקראת פתיחת השנה. היא אהבה את הילדים ברמ"ח אבריה ושס"ה גידיה".
בת שבע היתה גננת בגן ירדן לגילאי שלוש באפרת. ברוק סיפרה: "כל פעם שנכנסתי אליה לגן היא קיבלה אותי במאור פנים, בהכרת הטוב, חיוך שתמיד ליווה אותה. ילדי הגן היו בשבילה הכל, תמיד חיבקה ונתנה מה שיכולה.. לילדים, לצוות, להורים. זו אבידה גדולה לכולנו".

קראו גם:

ראש מועצת גוש עציון, עודד רביבי: "ליבנו יחד עם משפחת רביד, אין מילים שיכולו להביע כמה גדול הכאב וכמה תחסר לילדים שכבר ציפו לראות שוב את הגננת שאהבו כל כך. יחד עם עובדי המועצה כולם אנו פועלים כדי ללוות את המשפחה ולהערך פדגוגית כדי ללוות את הילדים."
בסיבובת השעה 10:26 התקבל דיווח על ירי סמוך להר חברון. כוחות מד"א דיווחו על גבר ואישה שנפצעו באורח קשה ואנוש. לאחר כ-20 דקות נאלצו לקבוע את מותה של האישה שנרצחה לעיני בתה בת ה-6. הגבר שנפצע באורח קשה הובא אל בית החולים סורוקה ו בשלב זה הוא מקבל טיפול ראשוני לייצוב מצבו.
כמו כן, מסוק של חיל האוויר הוזנק לזירת הפיגוע, כוח צה"ל הטיל "כתר נושם" על החלק הדרומי של חברון כחלק מהמצוד אחר המחבלים.
הפראמדיקים של מד"א נתנאל יאמין אלישיב אמתי וחובש בכיר במד"א בניה וינברגר סיפרו: "הגענו מהר למקום וחברנו לכוח רפואי של צה"ל שהתחיל לטפל בנפגעים. ראינו גבר ואישה כבני 40 עם פצעי ירי, הוציאו אותם מחוץ לרכב כשהאישה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי קשים, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, ביצענו פעולות החייאה ולצערנו לאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה. הגבר היה בהכרה מעורפלת וסבל מפצעי ירי בגפיים העלנו אותו מיד לניידת טיפול נמרץ ויחד עם כוח רפואה של צה"ל פינינו אותו לבית החולים סורוקה כשמצבו קשה".