עיריית ירושלים מודיעה כי נשלל כל קשר בין המחבלים שביצעו את פיגוע הירי הבוקר (חמישי) בכניסה לעיר, לבין חברת ההסעות ״צורים״ המסיעה מדי יום תלמידים לבתי הספר. בשעות האחרונות הופצו ברשתות החברתיות הודעות כזב הטוענות כי המחבלים הם לכאורה בני משפחת נימר משכונת צור באהר, המשפחה בעלת חברת ההסעות — עובדה שהיא כאמור אינה נכונה ושקרית.
1 צפייה בגלריה
כיכר ספרא בניין עיריית ירושלים
כיכר ספרא בניין עיריית ירושלים
עיריית ירושלים
(צילום: mynet)
״מבדיקה ראשונית עולה כי אין קשר בין שני הרוצחים מהפיגוע הבוקר בירושלים לחברת ההסעות 'צורים'. כל מידע אחר משולל כל יסוד״, מסרו בכיכר ספרא. ״עיריית ירושלים לא תתפשר בכל הקשור לביטחון התלמידים והכל תוך שיתוף פעולה צמוד עם כלל גורמי הביטחון השונים. המעקב לביטחון התושבים והתלמידים הוא צמוד והדוק, כל גורם שעלול להוות סכנה, מטופל מיידית״.
עוד בחדשות:
שלושה ישראלים נרצחו בפיגוע שאירע הבוקר בכניסה לעיר, 11 נוספים נפצעו. באזור השעה 7:40, שני מחבלים ממזרח ירושלים, מזוהי חמאס, פתחו באש עם M-16 ואקדח על תחנת אוטובוס בצומת גבעת שאול בכניסה לעיר - לפני ששני חיילי מילואים ואזרח חיסלו אותם. הרב אלימלך וסרמן, חנה איפרגן וליביה דיקמן נרצחו בפיגוע.
בינתיים, המשטרה עצרה לחקירה את הוריהם ואחיהם של מוראד ואיברהים נמר, שביצעו את פיגוע הירי הבוקר בירושלים. השוטרים פשטו על שני בתי המחבלים בשכונת צור באהר במזרח העיר ועצרו לחקירה שישה מבני המשפחה. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה משותפת של ימ"ר ירושלים ושב"כ, במטרה לבדוק את מעורבותם בפיגוע שגבה את חייהם של שלושה והביא לפציעתם של עוד 11.