היועץ המשפטי של העירייה, עו"ד יוסי מלכה אסר על חבר מועצת העירייה יהונתן יוסף לערוך חתונה לזוג נזקקים בלשכתו. הסיבה: בתקופת בחירות אין לעשות שימוש במשאבי העירייה לצרכים אלו. יוסף זעם על כך שלא מאפשרים לו לערוך חתונה ואמר "איך יתכן שסגן ראש העירייה יוסי חביליו עורך חתונות בלשכתו ולי לא מאפשרים לחתן בעירייה.
3 צפייה בגלריה
יהונתן יוסף, חבר המועצה
יהונתן יוסף, חבר המועצה
יהונתן יוסף, חבר המועצה
(צילום: רפי קוץ)
לראשונה בירושלים נערכו היום (ה') 6 חתונות עבור הקהילה הגאה בלשכתו של סגן ראש עיריית ירושלים, עו"ד יוסי חביליו. "אחרי שערכתי היום טקסים וחתימות ל-6 מהם, אני מקווה ומאמין שזה יהפוך לעניין שגרתי. הדבר האחרון שחסר בירושלים זה אנשים קיצוניים שיתערבו בנטיות, בזהות, או באורחות חייהם של אחרים", אמר חביליו.
נציין כי חבר מועצת העירייה, יהונתן יוסף שלח מכתב ליועץ המשפטי של העירייה עו"ד אלי מלכה בו ביקש לערוך היום בערב חתונה בלשכתו: "ברצוני לערוך הערב חתונה כדת משה וישראל לזוג נזקקים אצלי בלשכה ולערוך את סעודת החתונה בכיכר ספרא".

קראו גם:

עו"ד מלכה סרב לבקשתו של יוסף בטענה כי מדובר בתקופת בחירות: "עליי לסרב לבקשתך בשל תקופת הבחירות שאנו מצויים בה ולכן אסור לעשות שימוש במשאבי העירייה לצרכים אלו כי יראו בכך שימוש בשאבי העירייה לצורכי תעמולת בחירות".

3 צפייה בגלריה
כולם יכולים להתחתן
כולם יכולים להתחתן
ביקש לחתן בלשכתו וסורב
(צילום: shutterstock)

חבר מועצת העירייה, יהונתן יוסף אמר ל-mynet ירושלים: "זו איפה ואיפה, איך ייתכן סגן ראש העירייה ירושלים, יוסי חביליו עורך מספר חתונות בלשכתו בעיריית ירושלים משתמש במשאבי העירייה לצורכים פוליטיים כחלק ממסע בחירות שלו, ולי לא מאפשרים לחתן בעירייה זוג שנמצא במצוקה כלכלית קשה כחלק מיוזמה של חסד".

3 צפייה בגלריה
כיכר ספרא בניין עיריית ירושלים
כיכר ספרא בניין עיריית ירושלים
כיכר ספרא בניין עיריית ירושלים
(צילום: mynet)

תגובת עיריית ירושלים: "על פי הנחיית היועץ המשפטי לעירייה, אין לעשות שימוש במשאבי העירייה לצורכי תעמולת בחירות, מכיוון שהדבר מנוגד לחוק. חבר המועצה יוסף ביקש אישור ונדחה בשל כך. חבר המועצה וסגן ראש העיר חביליו לא ביקש אישור ועשה את הדבר על דעת עצמו. היועמ"ש לעירייה שלח לו מסר שעליו להימנע מכך ע"פ חוק".