נטע אלחמיסטר, המסקרה ותביעת המיליונים: תושבת ירושלים התאכזבה אחרי שרכשה מסקרה מסדרת 'נטע אלחמיסטר'. בסדרת פוסטים באינסטגרם טענה כי "ריסיה נשרו" וכי לאחד המוצרים ״ריח של דבק״. היא גם טענה כי ענקית האיפור 'סקארה' משווקת לכאורה מוצרים ללא רישיון משרד הבריאות. בעקבות סדרת הפרסומים, החברה הגישה השבוע תביעת ענק נגד הלקוחה על סך 2.5 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
 אלחמיסטר
 אלחמיסטר
אלחמיסטר
(צילום: יניב אדרי)
על פי כתב התביעה, הלקוחה פרסמה "סטוריז" וטענה כי חברת האיפור משווקת מוצרים שצריכים להיות בעלי רישיון משרד הבריאות. באחד התיעודים כתבה הלקוחה, זאת לפי התביעה: ״הידעתם שרשת 'סקארה' רושמים על האריזות שלהם שיש להם אישור של משרד הבריאות וזה שקר, אין להם שום אישור של משרד הבריאות״.
עוד צוין בתביעה כי בתמונה אחרת שפרסמה צירפה הלקוחה מוצר מסדרת 'נטע אלחמיסטר' וכתבה ״סכנה סכנה סכנה. ריח של דבק מגע ללא רשיון משרד הבריאות". כן פרסמה תמונה נוספת של מסקרה מסדרת הדוגמנית הידועה וכתבה: ״בנות יקרות ללא אישור של משרד הבריאות״.
העו״ד המייצג את רשת האיפור, ציין בכתב התביעה: ״במסגרת הפרסומים הפוגעים, הטיחה הנתבעת בתובעת ברשתות ובריש גלי, האשמות כבדות ביותר הנוגעות למהימנותה של התובעת, וחמור מכך, ליושרה המקצועי ולשמה הטוב. הכל בידיעה שמדובר באחת מהחברות המובילות בתחום היופי והקוסמטיקה בישראל״.
עוד הוסיף: ״אין לתובעת עניין לחנך את הנתבעת. דרך ארץ שלא למדה עד כה, גם לא תלמד מכאן ואילך. עם זאת, מקום בו מדובר ב׳שור מועד׳ הנוהג להתגולל על הסובבים אותו, יש מקום לגבות ממנו את המחיר קבוע בדין, בתקווה שיחדל".
מכתב התביעה עולה כי הלקוחה הנתבעת פנתה למשרד הבריאות וטענה כי בעקבות השימוש במוצר מסדרת מוצרי "אלחמיסטר״, נשרו לה הריסים. לטענה החברה הוצע לה להיפגש עם רופא פלסטיקאי מומחה שיבחן את התלונה אך הלקוחה התעלמה מהצעה זו. ״מאחר שדובר במוצר מעולה, שלא הייתה עליו תלונה מעולם, פנה החתום מטה במכתב לבא כוח התובעת בבקשה כי תיאות להיפגש עם רופא פלסטיקאי מומחה, מהר ככל הניתן, על מנת שיבחן את ״נשירת הריסים״. והפלא ופלא, מפניה זו התעלמה הנתבעת באופן מוחלט״, כתב עו"ד פירט.
פורסם לראשונה: 19:38, 18.02.21