1 צפייה בגלריה
הקטטה הסתיימה בדקירה ואישום | צילום: שאטרסטוק
הקטטה הסתיימה בדקירה ואישום | צילום: שאטרסטוק
הקטטה הסתיימה בדקירה ואישום | צילום: שאטרסטוק
התחיל בוויכוח במועדון והסתיים בדקירה: כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב איזור ירושלים בן 27, על דקירה שהתרחשה לפני כחודש מחוץ למועדון 'הצעצוע' במרכז העיר. הרקע לדקירה: ויכוח על בחורה.
על פי האישום, בסמוך לשעה 3 לפנות בוקר, התפתח במועדון ויכוח בין שני צעירים, כאשר הרקע לעימות הוא בכך שאחד מהם ניסה לשוחח עם אחת הנשים במועדון. תוך זמן קצר מאבטחי המקום הוציאו את השניים מחוץ למקום, כאשר אחריהם יצא גם הנאשם. תוך זמן קצר החלה התקוטטות בין קבוצה של כעשרה אנשים ששהו ברחוב. בין שתי קבוצות האנשים, בהן הנאשם, התפתחה תגרה אלימה שנמשכה במשך דקות ארוכות וכללה דחיפות והתקוטטות, לאורך הרחוב שבין המועדון ובין רחוב יפו.
על פי האישום, במהלך התגרה ההמונית שלף הנאשם חפץ חד ודקר באמצעותו את המתלונן בירך שמאל. המתלונן פונה לבית החולים שערי צדק שם טופל. התוקף, תושב אפרת, הואשם בכך שפצע אחר כשהוא מזוין. בכתב האישום צוין כי הוא נשא נשק קר וגרם למתלונן חבלה חמורה.
כזכור, מיד לאחר האירוע נעצרו שני משתתפים אחרים בתגרה. השניים שוחררו ממעצר תוך מספר ימים, לאחר הבנת המשטרה כי איש מהם לא היה הדוקר באירוע. הנאשם נעצר רק כשבועיים לאחר הדקירה, כאשר התייצב בתחנת המשטרה.
עו"ד גבי טרונישוילי המייצג את הנאשם: "מרשי לא פגע באף אחד. לצערי לקחו קורבן שנקלע במקרה לאירוע שלא שייך לו וספג אלימות בעצמו והפכו אותו לתוקף. גם הטענה לפיה מרשי נמלט ממעצר אינה נכונה וברגע שהוא הבין שמחפשים אותו הוא הגיע למשטרה מיוזמתו. אני בטוח שלאחר קבלת חומרי החקירה נצליח להוכיח את טענותינו".