1 צפייה בגלריה
זירת האירוע בעין כרם. צילום: לירן תמרי
זירת האירוע בעין כרם. צילום: לירן תמרי
זירת האירוע בעין כרם. צילום: לירן תמרי
כתב אישום הוגש בגין ניסיון הרצח בעין כרם: התחזתה לעובדת דואר, חיכתה שבן הזוג יצא מהבית, וניסתה לרצוח את גרושתו
כתב אישום הוגש הבוקר (א') לבית המשפט המחוזי בירושלים, בגין ניסיון רצח ושיבוש מהלכי משפט. האישום הוגש נגד תושבת אזור ירושלים, שניסתה לרצוח את גרושתו של בן זוגה, שהמשיך להתגורר בבית גרושתו.
על פי האישום, קורבן ניסיון הרצח הינה תושבת עין כרם שהייתה נשואה במשך שנים רבות לבעלה, והשניים התגוררו יחד בביתה בעין כרם. במהלך שנת 2018 השניים התגרשו, אך המשיכו להתגורר יחד בעין כרם.
הגבר הגרוש ניהל קשר עם הנאשמת, שלא ידעה על דבר גירושיו מתושבת עין כרם, אך ידעה כי השניים מתגוררים יחד. בשלב מסוים, על פי האישום, החליטה הנאשמת לרצוח את גרושתו של בן זוגה, ולהביא לכך שבן הזוג יעבור להתגורר עמה.
לפני כשבועיים, הגיעה הנאשמת לבית בעין כרם, כשהיא חובשת פאה ומסתתרת מאחורי מטריה. הנאשמת הביאה עמה חבילות דואר, וחיכתה מחוץ לבית עד שבן זוגה יצא ממנו, והקורבן תישאר לבדה.
סביב השעה 18 בערב, ניגשה הנאשמת לבית, הציגה את עצמה בפני קורבן הדקירה כדוורית, וביקשה ממנה לחתום עבורה על חבילת דואר. בזמן שתושבת עין כרם הסתובבה על מנת לחתום על חבילת הדואר, הוציאה הנאשמת אזמל מכיס בבגדיה, והחלה לדקור את הקורבן.
הנאשמת רדפה אחרי המתלוננת, קפצה על גבה, ודקרה אותה מספר פעמים בגבה, עד שהמתלוננת נפלה עם פניה לארץ. הנאשמת התיישבה על גבה של המתלוננת, בעוד המתלוננת צועקת "הצילו" שוב ושוב, ודקרה אותה פעמים רבות בפלג גופה העליון ובצווארה, במטרה לגרום למותה.
במהלך כך, צעקה הנאשמת: "אף אחד לא יעזור לך; אף אחד לא ישמע אותך; עכשיו אני הורגת אותך; אל תצרחי, עוד שניה את מתה; אני הורגת אותך היום; את לא יוצאת מפה היום חיה; היום את מתה ואף אחד לא יציל אותך; חבל לנסות תכף אני גומרת אותך עוד רגע את מתה".
שכניה של הקורבן, ששמעו את זעקותיה, יצאו מביתם והתערבו בדקירה, כאשר אחד מהם משך את הנאשמת מעל גופה של הקורבן.
לאחר מכן, נמלטה הנאשמת מהמקום, ופעלה להסתיר את מעשיה. בין היתר, לאחר שהבחינה כי רכבה מלא כתמי דם, התקשרה למשטרה ודיווחה על רכבה כנגנב. בהמשך, הכניסה את בגדיה המגואלים בדם למכונת הכביסה, ויצאה מביתה כשהיא בלבוש חלקי ובחלוק.
במעשיה המתוארים לעיל, הנאשמת ניסתה שלא כדין לגרום למותו של אדם; הנאשמת עשתה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי, או להביא לידי עיוות דין, בהעלמת ראיות או בדרך אחרת; הנאשמת מסרה לשוטר ידיעה על עבירה מסוג פשע כשהיא יודעת שהידיעה כוזבת.
הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמת, ששמה אסור בפרסום, עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. בשלב זה, הוארך מעצרה עד לדיון הבא בעניינה, בעוד כחודש.
עו"ד שני דרי המייצגת את הנאשמת: "כנגד מרשתי הוגש כתב אישום זה עתה, אנו נלמד את חומר הראיות ונפעל להוצאת האמת האור. בתיק זה מסתמן כי רב הנסתר על הגלוי".