אחרי הפוגה של כמה חודשים: עשרות חרדים קיצוניים החלו לחסום היום בצהריים (א') את צומת בר אילן במחאה על מעצר בחור ישיבה בירושלים. על פי הדיווחים ישנם כ-200 מפגינים. המשטרה עצרה 11 מפגינים שהפרו את הסדר, בהם חשוד שניסה להבעיר פח אשפה.
כוחות גדולים של יס"מ, מג"ב ומכתז"ית נמצאים במקום ומכווינים התנועה.
נוסף על צומת בר אילן, המפגינים חסמו צמתים נוספים: גבעת משה/גולדה מאיר, יחזקאל/שמואל הנביא וירמיהו שמגר. הצמתים נפתחו לתנועה.
מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרת ישראל פועלים ברחוב בר אילן בירושלים, לפינוי מפגינים שהגיעו למקום והחלו להפר את הסדר הציבורי תוך שחוסמים את הכביש לשני הכיוונים ומשבשים את התנועה".







