2 צפייה בגלריה
מיכל סלה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
מיכל סלה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
מיכל סלה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
טרגדיה במוצא: האישה שנמצאה גופתה אמש (ה') בדירה ביישוב ליד ירושלים היא מיכל סלה (32) ז"ל ממושב בית זית. לצידה נמצא בעלה, בן 34, במצב קשה והוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בבירה.
מיכל ז"ל, עובדת סוציאלית במרכז הכלה חינוכי בירושלים, אמא לתינוקת בת שמונה חודשים ובת למשפחה בת שישה ילדים, היא הרביעית. היא הכירה את בעלה במסגרת עבודתם עם נוער בסיכון בירושלים.
דניאלה סלה, אמא של מיכל סיפרה: "לפני הרבה מאד שנים מיכל אמרה לי שהיא יודעת מה התפקיד שלה בעולם - לשמח אנשים. שנים אחר כך היא בחרה במקצוע שדרכו תוכל לעזור לזולת להביא אור ושמחה לעולם".
"טובת לב, מלאת נתינה ויצירתית"
לילי בן עמי, אחותה של מיכל ספדה: "אחותי האהובה היתה טובת לב, מלאת נתינה, יצירתית, יפה מבחוץ ומבפנים. בכל שיחה עם כל אדם קרוב או רחוק- היא מיד התגייסה לעזור מכל הלב ולתת מחכמתה ומעצותיה הטובות. אמש הלכתי איתה לסדנת נשים רוחנית במושב, בתומה היא ניגשה למנחה והציעה לה דרכים להגדיל את קהלי היעד שלה ולפתוח למשל סדנאות גם לגברים ולזוגות".
ליאת סלה פריימן, אחות של מיכל: "למיכלי היה לב זהב. היתה לה יכולת יוצאת דופן להבין את הפנים של אנשים. היא תמיד בחרה בעבודות של נתינה ועזרה לאחר. היא עבדה עם פגועי נפש, נוער בסיכון, קשישים ועוד".
נגה סלה, אחותה הצעירה של מיכל: "בכל יומולדת היא היתה כותבת לי מכתב עם ציטוטים מעצימים. אחד המשפטים שהיא כתבה לי מלווה אותי כל חיי והוא 'המסע הזה טומן בתוכו אור צבע וטוב, רק קחי וחייכי'. מיכל האמינה שחיוך אמיתי יכול לשנות עולמות של אדם. היא היתה הכל בשבילי. נלקחה לי חתיכה מהנשמה שלעולם לא תחזור".
אביהוא סלה, אחיה הצעיר של מיכל: "מיכל היתה אדם רוחני ועמוק, מלאה באור ופיזרה סביבה אהבה. היא היתה אחות תומכת ואוזן קשבת בעבורי ועדין אני לא מעכל את מה שקרה".
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע במוצא. צילום: דוברות המשטרה
זירת האירוע במוצא. צילום: דוברות המשטרה
זירת האירוע במוצא. צילום: דוברות המשטרה
כאמור, אמש נמצאה גופת אישה כבת 30 ביישוב מוצא כשלצידה גבר במצב קשה שפונה לבית החולים. כוחות גדולים הוזעקו למקום ונסיבות האירוע נחקרות. עדי ראיה סיפרו כי הגבר לקח את הילדה שהייתה בבית, הגיע לבית השכנים - והתמוטט.
מהמשטרה נמסר שוטרים הוזעקו אמש למקום בעקבות דיווח על חשש לחייהם של גבר ואישה המתגוררים במקום. "מחקירה ראשונית, עולה החשד לרצח וניסיון התאבדות, וכן אותרה בזירה סכין באמצעותה עפ"י החשד בוצעה העבירה. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה נכחו בזירה והחלו במלאכת איסוף הראיות והממצאים".