1 צפייה בגלריה
הגננת החשודה בהתעללות הפעוטות בגילה. ללא טשטוש. צילום: רפי קוץ
הגננת החשודה בהתעללות הפעוטות בגילה. ללא טשטוש. צילום: רפי קוץ
הגננת החשודה בהתעללות הפעוטות בגילה. ללא טשטוש. צילום: רפי קוץ
בית המשפט המחוזי התיר היום (ד') לפרסם את שמה של הגננת החשודה בהתעללות הפעוטות בשכונת גילה: כוכבית הצ'קלמז. "השיקולים בעד פרסום שמה של החשודה הכריעו את הכף", קבע השופט אריה רומנוב.
כוכבית, שניהלה פעוטון בשכונת גילה, נעצרה השבוע (שני) בחשד למספר מקרי תקיפת פעוטות. זאת, בעקבות חידוש חקירת המשטרה בעניינה, ולאחר שהגיעו למשטרה מספר עדויות חדשות בנוגע להתעללויות בעניינה.
המקרים בהם הצ'קלמז חשודה מתפרסים על פני מספר שנים. בעבר נחקרו מספר תלונות הקשורות להצ'קלמז, אך אלו לא הובילו להעמדתה לדין.
בדיון שנערך אתמול צוין כי בתאריך ה- 14.07.19 המעון נסגר על ידי משרד העבודה. המשטרה חוקרת 9 מקרים, מתוכם שניים שקרו בשנים 2013 ו-2015. מדובר בתיקים שנחקרו בעבר, וכעת נפתחו לחקירה מחודשת.
אתמול הובאה הצ'קלמז לדיון בבית משפט השלום בו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה ב-7 ימים. בית המשפט אישר להאריך את מעצרה בשישה ימים, עד ליום ראשון הקרוב. עורך דינה אמר במהלך הדיון כי מאז הפרסום על מעצרה היא קיבלה איומים על חייה: "הגיעו איומים לחייה של מרשתי, אין לי מושג אם המשטרה טיפלה בהם או שהיא מחכה שיקרה אסון נוסף".
כזכור, בחקירותיה הקודמות טענה הצ'קלמז כי הורי הפעוטות הם מי שפגעו בהם, טענה שהובילה לחקירתם של חלק מן ההורים.
עם פרסום דבר מעצרה של הצ'קלמז, מסר עו"ד אלעד שאול, המייצג את הורי הפעוטות בתיק, כי "הורי הפעוטות מקווים שמעצר המטפלת, הגם שנעשה באיחור, מעיד על רצינות רשויות אכיפת החוק ביחס לחומרת המעשים הנתעבים המיוחסים למטפלת. אנו ממלאים את ידי החוקרים מהיחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ציון לחשוף את האימה שהתחוללה מאחורי דלתות הפעוטון הסגורות. תופעת ההתעללות בפעוטות היא מכת מדינה ואנו מייחלים לפעולה תקיפה ונחרצת מצד הרשויות כלפי אלו הפוגעות, בחדרי חדרים, ביקר לנו מכל".