1 צפייה בגלריה
רגלו השבורה של הילד. צילום: פרטי
רגלו השבורה של הילד. צילום: פרטי
רגלו השבורה של הילד. צילום: פרטי
מחדל בגן העירייה: אם הגיעה השבוע לאסוף את בנה בן ה-4 מגן החובה שבו הוא לומד בקרית מנחם. היא לא האמינה למה שהיא ראתה: בנה הקטן יושב בוכה עם רגל מקופלת. "שאלתי את הגננת מה קרה והיא אמרה בדרך אגב שהוא נפל לפני כמה שעות בזמן ששיחק", אמרה האם למיינט ירושלים, "לא האמנתי למה ששמעתי. הילד בוכה ויושב במשך 3 שעות עם רגל מקופלת ואף אחד לא טרח להודיע לי או לגורם רפואי".
כששאלה את הגננת מדוע אף אחד לא יצר איתה קשר, קיבלה לטענתה תשובה מזלזלת. "היא שאלה, 'מה אף אחד לא התקשר אליך? איזה מוזר'", המשיכה, "איך יכול להיות שדבר כזה קורה בגן של העירייה? כבר עברתי חוויות קשות במשפחתונים, חשבתי שבגן מפוקח של העירייה הדברים ישתנו. טעיתי. אני מזועזעת".
האם לקחה את בנה באופן מיידי לטיפול רפואי, שם הודיעו לה שהוא סובל משבר ברגל. "אי אפשר לסמוך כבר על אף אחד, איך דבר כזה קורה עם צוות של 6 גננות וסייעות? אני ממובילות המאבק למען חקיקת חוק מצלמות חובה בגני ילדים, והשבוע חוויתי על בשרי את החשיבות שלו".
מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "האירוע נמצא כעת בתחקור של מינהל החינוך מול צוות הגן והצהרון. בעקבות האירוע יחודדו ויופצו נהלים לכלל הצוותים החינוכיים. נמשיך לפעול לטובת הילדים והילדות בגני הילדים ובכדי למנוע הישנות של אירוע מסוג זה. אנו מצרים על המקרה ושולחים איחוליי החלמה מהירה לילד ששבר את ברכו. אנו מצויים בקשר עם אימו של הילד ונמשיך לעמוד מולה עד חזרתו של הילד לשגרה בגן הילדים ובצהרון".