1 צפייה בגלריה
יניב אברהם. צילום: באדיבות משרד החוץ
יניב אברהם. צילום: באדיבות משרד החוץ
יניב אברהם. צילום: באדיבות משרד החוץ
טרגדיה במעלה אדומים: גופתו של יניב אברהם כבן 36 ממעלה אדומים אותרה הערב (ג') במלון בו שהה. אברהם, נעדר מיום חמישי האחרון (19/4).
מרגע קבלת ההודעה על היעדרו (ביום ראשון 21/4) פעלו שגרירויות ישראל בלונדון, בריסל וברלין לאיתורו ביחד עם המחלקה לישראלים בחו״ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ וחברת החילוץ סיטל. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המקרה.
ההודעה נמסרה לבני משפחתו. "משרד החוץ וקונסולית ישראל בברלין, ליאורה גבעון, מסייעים למשפחה בהשבת המנוח לקבורה בישראל", נמסר ממשרד החוץ.
אברהם כאמור טס לבד לחופשה בברלין, נחת ביום רביעי בשעה 22:30 בלילה ועדכן את משפחתו. מאז לא נוצר עמו קשר. לפי מעקב גוגל, הוא היה בתחנת רכבת בברלין ב-06:15 ביום חמישי בבוקר. מאז, הטלפון שלו נותק ולא הייתה לו גישה גם לרשתות החברתיות.
אתמול, במהלך החיפושים אחר אברהם, הביע אביו הרצל דאגה רבה. "זה לא אופייני לו", אמר ל-Ynet. "בכל פעם כשהוא נוסע לחו"ל הוא מתקשר מידי יום. הוא קנה דברים בדיוטי פרי, יש לו כרטיסים ששילם עליהם מהארץ והיה אמור לטוס ללונדון ביום ראשון. משהו קרה שם בתחנת הרכבת, מאז איבדנו את עקבותיו. אנחנו מאוד חוששים כי שמענו על כל מיני מקרי אנטישמיות לאחרונה בפולין וגם בברלין".
משטרת ברלין מצאה את גופתו כבר בחמישי
על פי המשפחה, גופתו של אברהם נמצאה כבר ביום חמישי. "אנו מאוד מופתעים לגלות שהמשטרה בברלין מצאה את הגופה שלו כבר ביום חמישי שיש גופה במקום. ורק אחרי חמישה ימים מודיעים למשפחה", אמרה אחותו.