1 צפייה בגלריה
האוניברסיטה העברית. צילום: אדווה חולי
האוניברסיטה העברית. צילום: אדווה חולי
האוניברסיטה העברית. צילום: אדווה חולי
לאור התראות מזג אוויר, הלימודים ויום העבודה בכל הקמפוסים של האוניברסיטה העברית יסתיימו בשעה 16:00.
בעקבות התחזיות לשלג לקראת ערב בירושלים, הלימודים ויום העבודה בקמפוסים הפרוסים בירושלים יסתיימו היום (ד') בשעה 16:00. שעת תחילת הלימודים והעבודה ביום חמישי בבוקר – כרגע ללא שינוי.
"במידת הצורך, אם יהיו שינויים משמעותיים בתחזיות מזג האוויר לימים הקרובים, יישלחו עדכונים באמצעות מערכת המייל והודעות sms (מסרונים) לכלל הסטודנטים ועובדי האוניברסיטה", נמסר.
כזכור, בעקבות מזג האוויר הסוער והסיכוי לשלג, ראש העירייה משה ליאון הודיע על קיצור יום הלימודים במוסדות החינוך בירושלים. היום (ד') יום הלימודים יסתיים בשעה 15:00 בבתי הספר, גני הילדים, הצהרונים, מעונות היום, המשפחתונים, מסגרות רווחה והחינוך המיוחד. "זאת לאור תחזית מזג האוויר הצופה כי קיים סיכוי טוב לירידת שלג החל משעות אחר הצהריים וכדי לא לסכן את בטיחות התלמידים והתושבים", נמסר. בעירייה מדגישים כי הסעות החינוך המיוחד יופעלו בהתאם לכך. ההחלטה התקבלה בהערכת המצב שקיימה העירייה יחד עם כל גורמי החירום והמקצוע הרלוונטיים כולל משטרת ישראל ופיקוד העורף.
עיריית ירושלים, המשטרה, מגן דוד אדום, שירותי כיבוי והצלה, חברת החשמל ומשרד הבריאות - כל אלה הודיעו על היערכות מוגברת לקראת מזג האוויר שצפוי מחר. גם ברכבת ישראל הודיעו כי קו הרכבת מנתב״ג לירושלים יפעל במתכונת מתוגברת.