1 צפייה בגלריה
כ"ץ. צילום: 'עלי שיח'
כ"ץ. צילום: 'עלי שיח'
כ"ץ. צילום: 'עלי שיח'
אזרח מעורב: לפני מספר ימים קיבל משה כ"ץ, צעיר עם צרכים מיוחדים ודייר של ארגון 'עלי שיח' ידיעה מרגשת - בעקבות תרומתו הגדולה לעירייה, בכך שהוא עדכן על מפגעים עירוניים שונים במהלך ארבע השנים האחרונות, המנכ"ל אמנון מרחב, החליט להעניק לו פרס מיוחד בגין היותו אזרח מעורב. כ"ץ דיווח מעל ל־800 מקרים וקרוב למאה אחוז מהם נמצאו מוצדקים. מנהל המוקד העירוני התרגש לגלות כי מדובר בבחור עם צרכים מיוחדים והחליט ליצור קשר עמו ועם רכז הדירה של כ"ץ בארגון 'עלי שיח', על מנת להודיע לו כי בכיכר ספרא מעוניינים להעניק לו פרס שנקרא 'אזרח מעורב'.
פעילותו של כ"ץ למען הציבור החלה לפני כארבע שנים כשהחל לעבוד כעוזר נהג בקו לחלוקת סחורה. במסגרת עבודתו הוא הסתובב רבות ברחבי העיר והחל לתעד מפגעים שונים. כ"ץ מוכר מאוד לציבור הירושלמי, בין היתר לאור המודעות שהוא תולה ברחבי העיר בהן הוא מזמין את כולם לפנות דרכו לעירייה ולדווח על מפגעים, תוך שהוא מתחייב לעמוד מקרוב על פעילותה של העירייה לתיקון התקלות.
הרב חיים פרקל, מייסד ומנכ"ל 'עלי שיח': "בכל פעם שאני רואה אדם עם צרכים מיוחדים משתלב בקהילה באופן מיטבי, אני מתרגש. מעטים יודעים מה רבה ופתלתלה הדרך אל הצלחות שכאלו".